اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره پرونده آنتونوف 140 و بورسیه ها


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بررسی پرونده بورسیه‌های غیرقانونی توسط این سازمان گفت: این پرونده به اتمام رسیده و در حال ارسال به مراجع ذیصلاح است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بررسی پرونده بورسیه‌های غیرقانونی توسط این سازمان گفت: این پرونده به اتمام رسیده و در حال ارسال به مراجع ذیصلاح است.

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز صبح در حاشیه مراسم تشییع پیکر قائم مقام این سازمان با حضور در جمع خبرنگاران و درباره مسئله دو شغله‌ها که در شورای شهر تهران مطرح است، گفت: سازمان بازرسی در خصوص این موضوع در حال مذاکره است تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار ما که آیا پرونده بورسیه های غیرقانونی تکمیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است یا خیر، اظهار داشت: این پرونده به اتمام رسیده و در حال ارسال به مراجع ذیصلاح است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سئوال که آیا بررسی پرونده علت سقوط هواپیمای آنتونوف به اتمام رسیده است یا خیر، تصریح کرد: این پرونده در حال تکمیل است و تا آخر این ماه به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
افشای راز سقوط هواپیمای آنتونوف 140!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره پرونده سقوط آنتونوف 140


رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف 140 به مراجع مربوطه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف 140 به مراجع مربوطه خبر داد.

ناصر سراج درباره آخرین وضعیت پرونده موسوم به وکیل 32 میلیاردی نیز اظهار کرد: همانطور که پیش‌تر گفته بودم این پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است و ان‌شاء‌الله به جاهای خوبی خواهد رسید.

وی همچنین اعلام کرد که نتایج بررسی و رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی زندان شهرکرد توسط سازمان بازرسی به مراجع مربوط ارسال شده است.

رئیس سازمان بازرسی کشور در پاسخ به پرسشی درباره پرونده فساد در فوتبال تصریح کرد: گزارش‌های ما در این راستا هنوز تکمیل نشده است. در واقع ما از باشگاه‌های خصوصی بازرسی نمی‌کنیم هر باشگاه و فدراسیونی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند بازرسان ما در آن‌جا حضور پیدا می‌کنند.

سراج پیش از این به خبرنگار ایسنا گفته بود که گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف 140تکمیل شده و آن را خدمت ریاست محترم قوه قضاییه ارسال می‌کنم.