اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره وضعیت جسمانی مرد هسته ای


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد سه شنبه در خروج از بیمارستان بهمن در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت حال عمومی دکتر علی اکبر صالحی خوب است و مشکلی ندارد. برای مراقبت های بیشتر در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد سه شنبه در خروج از بیمارستان بهمن در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت حال عمومی دکتر علی اکبر صالحی خوب است و مشکلی ندارد.

دکتر حسن هاشمی گفت: معمولا برای سنین بالای 45 سال در فاصله زمانی هر 10 سال لازم است که آزمایشاتی در مورد معده و روده انجام شود که دکتر صالحی نیز امروز به منظور انجام این آزمایش به بیمارستان مراجعه کرده بود.

وی با بیان اینکه انجام این آزمایش برای افراد لازم است، افزود: از دکتر صالحی نمونه برداری شده که البته با ترشح در روده ایشان موجب بروز درد و مراجعه وی به بیمارستان شد.

توضیح درباره وضعیت جسمانی مرد هسته ای

علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

هاشمی خاطر نشان کرد: این ترشحات بعد از آزمایش کولونوسکپی که گاهی با درد نیز همراه است موجب شد تا دکتر صالحی به بیمارستان مراجعه و تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گفته دکتر هاشمی، حال عمومی صالحی خوب است و برای مراقبت های بیشتر در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: با توجه به موفقیت آمیز بودن عمل جراحی امیدواریم ظرف دو روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور دوشنبه شب به علت پارگی روده در اثر کولونوسکپی دربیمارستان بهمن دو بار مورد عمل جراحی قرارگرفت.

برخی از شخصیتهای سیاسی کشور از صالحی عیادت کردند.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای


پزشک معالج رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، سیر حامل عمومی وی را بسیار رضایت بخش دانست و پیش بینی کرد که در صورت ادامه همین شرایط، دکتر صالحی به زودی از بیمارستان مرخص شود.

فرارو: پزشک معالج رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، سیر حامل عمومی وی را بسیار رضایت بخش دانست و پیش بینی کرد که در صورت ادامه همین شرایط، دکتر صالحی به زودی از بیمارستان مرخص شود.

دکتر ایرج فاضل گفت: دکتر صالحی روز دوشنبه (3 روز قبل) طی عمل کولونوسکوپی که بعد از سن معینی توصیه می شود هر 2 تا 3 سال بدون آن که فرد شکایتی هم داشته باشد،‌انجام شود، دچار عارضه سوراخ روده شد.

وی افزود: این عارضه که یک اورژانس جراحی به شمار می رود، در مدت کوتاهی یعنی طی 2 ساعت تشخیص داده و عمل شد.

دکتر فاضل تصرح کرد: بخش آسیب دیده کاملا ترمیم شد و الان حال عمومی سیر بسیار رضایت بخشی دارد و وضع کاملا طبیعی است.

وی افزود: با شروع فعالیت روده ها غذا را برای ایشان شروع کردیم و حالشان بسیار خوب است و اگر همه چیز به همین صورت طبیعی باشد،‌معمولا 2 تا 3 روز بعد باید مرخص شوند.

علی اکبر صالحی دیروز در ادامه مراقبت های پس از جراحی به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافت.

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای

تصاویری از وضعیت جسمانی مرد هسته ای