اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره صفحه اراذل و اوباش در فیس بوک


رئیس پلیس تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد فعالیت صفحه اراذل و اوباش در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: فردی در خارج کشور این صفحه را پیگیری می کند که شناسایی این افراد و عوامل همکار با آنها در تهران در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری 4 عامل زورگیری و مجروح کردن استاد دانشگاه تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران اظهار داشت: 36 ساعت قبل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه در محدوده خیابان انقلاب به پلیس 110 اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای کلانتری در محل حاضر شدند.

در بررسی ها مشخص شد 2 سر زورگیر با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن دکتر نایینی رئیس دانشکده عمران دانشگاه تهران کرده و پس از سرقت تلفن همراهش از محل متواری شدند. بلافاصله استاد مجروح به بیمارستان منتقل شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

به گفته رئیس پلیس تهران پس از انجام تحقیقات ساعت 3 بامداد امروز 4 نفر از جمله ضارب و فرد موتورسوار به همراه 2 همدستشان که باند زورگیری تشکیل داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می دهد که این افراد اقدامشان به دلیل استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد تاکید کرد: پرونده این افراد پس از اقرار به ارتکاب این جرم به مرجع قضائی ارسال شد تا برخورد شایسته ای با این افراد صورت گیرد.

تکذیب حمله اراذل و اوباش نقابدار به خودروهای خیابان میرداماد


وی با تکذیب حمله اراذل و اوباش نقابدار به خودروها در خیابان میرداماد گفت: دیروز خبری در یکی از سایتهای خبری مبنی بر حمله 105 اراذل و اوباش منتشر شد که مدعی بود این افراد پشت چراغ قرمز اقدام به تخریب خودروها کرده اند. بلافاصله تیم های پلیس به محل اعلام شده مراجعه کردند و پس از صحبت با کسبه و شرکتها و همسایگان مشخص شد هیچگونه حمله اراذل و اوباش در منطقه رخ نداده است ضمن اینکه دوربین های ترافیکی و شرکتها نیز بررسی شد و پس از تحقیق زیاد مشخص شد این خبر کذب است.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: از این سایت خبری به دلیل تشویش اذهان عمومی و خدشه احساس امنیت شکایتی انجام شده و به مرجع قضائی ارسال شد. پلیس قاطعانه با یک مورد زورگیری و شرارت برخورد می کند و 15 اراذل و اوباش جرات ندارند دست به چنین کاری بزنند.

کاهش 7 درصدی سرقت خرد در تهران

ساجدی نیا از کاهش 7 درصدی سرقت خرد در تهران خبر داد و افزود: با تلاش پلیس پیشگیری و آگاهی توانستیم از اجرای طرحهایی سرقت خرد را نسبت به سه ماه قبل 7 درصد کاهش دهیم امیدواریم با طرحهایی که تا پایان سال اجرا می شود روند کاهشی وقوع سرقت خرد تداوم یابد.

به گفته وی، امروز طرح برخورد با مالخران با بررسی 800 واحد صنفی به اجرا درآمد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: روز گذشته نیز طرح برخورد با مسافربرنماها که اقدام به خفتگیری می کردند به اجرا درآمد.

ساجدی نیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد فعالیت صفحه اراذل و اوباش در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: فردی در خارج کشور این صفحه را پیگیری می کند که شناسایی این افراد و عوامل همکار با آنها در تهران در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نزاع و درگیری نسبت به 9 ماهه قبل کاهش یافته است اظهار داشت: پس از دستگیری 123 نفر زورگیر و سارق 30 نفر دیگر در رابطه با این پرونده ها دستگیر شدند.


ویدیو مرتبط :
چگونه در فیس بوک به StrawberryNET.com بپیوندید؟ آدرس صفحه فیس بوک: https://www.facebook.com/StrawberrynetIran

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح رحمتی درباره صفحه فیس بوک اش


متاسفانه این روزها برای بردن استقلال به حاشیه روزی نیست که خبری حاشیه ای برای استقلال تولید نشود

سایت گل: اعلام نوعی خداحافظی تلویحی بر روی صفحه فیسبوک منتسب به سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال و ابراز علاقه اش برای پیوستن به تیم تراکتورسازی هم از آن دسته خبرهائی بود که در فوتبال ایران به نوبه خود خبرساز شد. هرچند این موضوع مورد استقبال جعفری مدیرعامل تراکتورسازی قرار گرفت، اما خب در مقابل واکنش باشگاه استقلال را هم در پی داشت تا جائی که محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی این باشگاه رسما این موضوع را تکذیب کند.

برای پیگیری موضوع با خود رحمتی تماس گرفتیم تا صحت و سقم این شایعه را مستقیم و بدون واسطه از خودش جویا شویم ، سنگربان شماره یک فوتبال ایران که مدت هاست دچار کج سلیقگی شده و از پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز. محروم مانده در این ارتباط گفت: «راستش را بخواهید من در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم و هیچ صفحه ای در فیس بوک یا هیچ شبکه اجتماعی دیگر ندارم.»

رحمتی سپس ادامه داد: «بر فرض اینکه بخواهم تمایلم را برای جدائی از استقلال و پیوستن به تراکتور یا هر تیم دیگر اعلام کنم؟ آیا هیچ راه دیگری به غیر از فیس بوک نبود؟ یعنی هیچ رسانه ای در ایران وجود ندارد؟ یا من اینقدر بچه هستم که در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر و در این مقطع حساس که تیم استقلال در حال کسب مقام قهرمانیست چنین چیزی را اعلام کنم؟ متاسفانه این روزها برای بردن استقلال به حاشیه روزی نیست که خبری حاشیه ای برای استقلال تولید نشود و یکی دو بار هم من هدف این حاشیه سازان قرار گرفتم که خبر مذاکراتم با تیم هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی هم در همین راستا بود