اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره شکایت نمایندگان از علی مطهری


عضو هیات نظارت بر رفتارنمایندگان در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به شکایت نمایندگان از علی مطهری اظهارداشت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت نمایندگان ازمطهری طرح شد و مقدماتی انجام گرفت و مقرر شد بحث‌های تکمیلی در جلسات آتی دنبال شود.

ایسکا نیوز: عضو هیات نظارت بر رفتارنمایندگان با اشاره به شکایت نمایندگان از علی مطهری اظهارداشت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت نمایندگان ازمطهری طرح شد و مقدماتی انجام گرفت و مقرر شد بحث‌های تکمیلی در جلسات آتی دنبال شود.

عوض حیدرپور در ارتباط با این که نمایندگان حق شکایت از مطهری را دارند، تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس نطق مطهری در راستای وظایف نمایندگی صورت گرفته اما نمایندگان هم حق شکایت دارند و هیات نظارت موظف است به شکایت نمایندگان رسیدگی کند.

وی بیان کرد : موضوع شکایت نمایندگان از علی مطهری پیرامون نطق هفته گذشته وی در صحن علنی را باید به طور مفصل بررسی کنیم و اکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

عضو هیات نظارت بر رفتارنمایندگان خاطرنشان کرد: مطهری شکایتی علیه نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه نداده است.

شایان ذکراست؛ علی مطهری در جلسه علنی یکشنبه 20 دی ماه در نطق میان دستور خود انتقاداتی پیرامون عملکرد گزینشی صدا و سیما در 9 دی و حصرخانگی موسوی و کروبی و رهنورد عنوان کرد که با واکنش شدید برخی از نمایندگان و نا تمام ماندن نطق خود مواجه شد ‌،براین اساس تعدادی از نمایندگان مجلس شکایت نامه‌ای را علیه مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارائه داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
زد و خورد علی مطهری با نمایندگان معترض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت نمایندگان مجلس از علی مطهری: چرا درباره رفع حصر حرف می زنی؟



اخبار,اخبار سیاسی ,نمایندگان مجلس

 

اخبار سیاسی - شکایت نمایندگان مجلس از علی مطهری: چرا درباره رفع حصر حرف می زنی؟

بعد از اظهارات علی مطهری نماینده تهران در نجف‌آباد در خصوص رفع حصر، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند.

حسینیان با تأیید خبر شکایت تعدادی ازنمایندگان مجلس از علی مطهری گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر به محمد حسن ابوترابی فردرئیس هیئت نظارت بر نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.

روح الله حسینیان در گفت و گو با خانه ملت، با تأیید شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به محمدحسن ابوترابی فرد رئیس این هیأت ارائه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درتشریح  اهداف شکایت نمایندگان از مطهری افزود: این اقدام با هدف تغییر رویکرد مطهری از سوی نمایندگان صورت گرفته است.

بعد از اظهارات علی مطهری نماینده تهران در نجف‌آباد در خصوص رفع حصر، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند. نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شأن نمایندگی‌اش دانسته و به همین خاطر از وی شکایت کردند. 

اخبار سیاسی - خانه ملت