اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره شایعه چند قتل‌ در جزیره کیش


فرمانده انتظامی ویژه کیش، با تکذیب شایعات منتشره در فضای مجازی در خصوص حوادث جنایی در این جزیره گفت: این اخبار بی‌پایه و اساس بوده و از مردم می‌خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه کیش، با تکذیب شایعات منتشره در فضای مجازی در خصوص حوادث جنایی در این جزیره گفت: این اخبار بی‌پایه و اساس بوده و از مردم می‌خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.

حسین دهکی در نشستی با خبرنگاران با بیان عملکردهای پلیس در این جزیره گفت: در سال جاری هیچ‌گونه پرونده‌ای در حوزه جرائم جنایی در کیش تشکیل نشده و منتشرکنندگان این‌گونه اخبار باید منتظر عواقب اقدام خود باشند.

وی ضمن دعوت مردم فهیم و خونگرم جزیره کیش به آرامش، و همکاری با پلیس و عدم توجه به این‌گونه شایعات، خاطرنشان کرد: پلیس جزیره کیش خود را ملزم و موظف می‌داند با اهتمام بیشتر این موضوع را رصد و پیگیری نماید و متعاقب آن با متهمان در فضای مجازی برابر قانون و با جدیت و قاطعیت برخورد می شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش به امنیت و آرامش جزیره کیش اشاره‌ای کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی توسط مسئولان ناجا جزیره کیش بالاترین سطح ضریب احساس امنیت در کشور را داراست و انتشار این‌گونه اخبار به امنیت کیش خدشه‌ای وارد نخواهد کرد.

دهکی با برشمردن وظایف نیروی انتظامی اظهار داشت: اولین رسالت پلیس در جامعه این است که پناهگاهی محکم برای مردم ایجاد کند که در پناه آن شهروندان احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

دهکی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش پایدار با مشارکت مردم و پلیس محقق خواهد شد، تصریح کرد: با کمک و همکاری بومیان جزیره می‌توان در حوزه‌های مختلف امنیت اجتماعی گام‌های موثری برداشت.

فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان، فداکاری و روحیه ایثار را شاخص‌ترین ویژگی کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین آرامش جامعه و مردم، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
جزیره زیبای کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه سونامی در «جزیره کیش»


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زلزله اتفاق افتاده در جزیره کیش هیچگونه تلافات مادی و انسانی نداشته است و با بازدیدهای انجام شده آرامش در جزیره برقرار است ضمن اینکه بروز سونامی در کیش تنها یک شایعه بی اساس است.

عصر ایران: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زلزله اتفاق افتاده در جزیره کیش هیچگونه تلافات مادی و انسانی نداشته است و با بازدیدهای انجام شده آرامش در جزیره برقرار است ضمن اینکه بروز سونامی در کیش تنها یک شایعه بی اساس است.
 
پایگاه خبری مناطق آزاد کشور نوشت: علی اصغر مونسان افزود: امروز دو زلزله در کیش که یکی در سال 9 و 43 دقیقه صبح به بزرگی 4.3 ریشتر و دیگری حدود 12:10 به بزرگی 5 ریشتر اتفاق افتاد.
او گفت: کانون اصلی زلزله 25 کیلومتری جزیره کیش در بستر دریا بوده است و منتظر هستیم گزارشات تکمیلی در این خصوص منتشر شود اما مطمئناً کانون اصلی زلزله جزیره کیش نبوده است.

مونسان ادامه داد: گشت ها و  بازدیدهای مفصلی از جزیره اعم از مراکز تجاری و مناطق بومی نشین و روستایی انجام شده و هیچ گونه خسارت جانی و مالی اتفاق نیفتاده و همه دستگاه های مربوطه در کیش در حال آماده باش به سر می برند ضمن اینکه کمپ چادرهای موقت برای استقرار احتمالی ساکنان فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای گردشگران در جزیره منتشر نشده و مشکلی جدی در این خصوص وجود ندارد.

مونسان تاکید کرد: به زیر ساخت های اصلی جزیره کیش مثل آب، برق و گاز آسیبی وارد نشده است و حالت عادی دارند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص بروز شایعات درباره بروز سونامی در این جزیره این موضوع را به خارج از جزیره مربوط دانست و گفت: اصلا این موضوع در جزیره کیش مطرح نیست و این شایعات فقط از بیرون منتشر شده و به هیچ عنوان صحت ندارد.