اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره درگیری‌ های جمعه شب اهواز


سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب اهواز گفت: هیچ فردی در درگیری‌هایی که جمعه شب در منطقه کوی علوی اهواز رخ داد، کشته نشده است.

خبرگزاری ایسنا: علی‌اصغر صادقی گندمانی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب اهواز اظهار کرد: به رغم شایعات منتشر شده فراوان در فضای مجازی، هیچ فردی در این درگیری‌ها کشته نشده و تنها یک نفر زخمی شده است.

وی افزود: رسانه‌ها نباید بدون اطمینان از صحت یک موضوع، اخبار را منعکس کنند چرا که این امر موجب ایجاد احساس ناامنی در میان مردم می‌شود.

معاون دادستان اهواز گفت: این دادسرا با قاطعیت هرچه تمام‌تر با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی برخورد کرده است، هیچ گونه اغماضی را نسبت به آنان اعمال نمی‌کند.

صادقی گندمانی تصریح کرد: درگیری‌های جمعی آثار سوء و غیرقابل جبرانی را به دنبال دارد و همه دستگاه‌های مسئول، به ویژه نهادهای فرهنگی و آموزشی استان باید با فرهنگ‌سازی، مانع از بروز چنین حوادث ناگواری در جامعه شوند.

جمعه شب گذشته (26 دی ماه) یک درگیری مسلحانه در منطقه کوی علوی اهواز میان عده‌ای از ساکنان منطقه به وقوع پیوست.


ویدیو مرتبط :
ورود افراد داعش به اهواز (تاثیر داعش در درگیری اهواز ش1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح ناجا درباره درگیری در لشگر آباد اهواز


معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص حادثه درگیری عده ای اراذل و اوباش با پلیس توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص حادثه درگیری عده ای اراذل و اوباش با پلیس توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: در پی اعتراض مردم منطقه لشگر آباد مبنی بر اینکه یک مغازه اغذیه فروشی در این منطقه با انجام کارهای خلاف محل را ناامن کرده است، ماموران انتظامی کلانتری 30 اهواز با هماهنگی مقام قضایی حوالی ساعت 24 - سه شنبه شب- برای پاکسازی و پلمپ مغازه و دستگیری مالکین با رعایت حقوق شهروندی در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: به محض ورود ماموران در محل حدود 100 نفر از اراذل و اوباش با هماهنگی مغازه دار مربوطه و با استفاده از سلاحهای گرم و سرد به ماموران انتظامی مجری حکم، حمله ور شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی نیز برای حفظ نظم عمومی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و پس از آرام کردن فضا بدون هیچگونه درگیری مستقیمی به کلانتری باز گشتند.

وی اظهار کرد: 35 دقیقه بعد از این حادثه گزارشی مبنی بر مجروح شدن یک جوان 20 ساله در این منطقه دریافت شد و اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات فوت شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: کارشناسان بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و هنوز عامل یا عاملان تیراندازی به این فرد مشخص نشده است چرا که پلیس تنها چند تیر هوایی شلیک کرده است.

وی افزود: پلیس در راستای تقاضای مردم متدین و وفادار به نظام منطقه لشگر آباد برای برخورد با اراذل و اوباشی که مخل نظم عمومی در این منطقه شده بودند وارد عمل شده و هیچگاه نخواسته است تا مانع فعالیت صنف وزین اغذیه فروشان مجوز دار این منطقه شود.

وی گفت: قطعا پلیس نیز از اشتغال سالم مردم لشگر آباد اهواز که مدتها است به کار اغذیه فروشی در این خیابان مبادرت کرده اند حمایت قاطع خواهد کرد و تلاش می کند نظم و امنیت را در این منطقه هم برای مردم و هم برای اغذیه فروشیها برقرار نماید.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: سه نفر از عاملین درگیری در منطقه لشگر اباد اهواز هم اکنون بازداشت شده اند.