اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره خبر ممنوعیت تصویری «مدیری»


"مهران مدیری" از طرف برنامه سین مثل سریال و تلویزیون ممنوعیت تصویری ندارد.

باشگاه خبرنگاران:  "مهران مدیری" از طرف برنامه سین مثل سریال و تلویزیون ممنوعیت تصویری ندارد.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده "سین مثل سریال" در خصوص مرحله دوم برنامه و حضور مهران مدیری؛ با اشاره به حضور "مهران مدیری" در سین مثل سریال گفت: سه سریال "مهران مدیری" از جمله "جایزه بزرگ"، "مرد هزار چهره" و "مرد دو هزار چهره" با رای مردم بالا آمدند که با مشورت خود مدیری بازیگران نقش اول زن و مرد انتخاب شدند.

این تهیه تصریح کرد: طبق شایعات شنیده شده ممنوعیت تصویری نداشته است چون اگر ممنوع بود آثار او از طرف مردم و شبکه انتخاب نمی‌شد.

وی ادامه داد: در کنار آثار "مهران مدیری"، "ترش و شیرین" رضا عطاران و سه سریال از سیروس مقدم نیز به انتخاب مخاطبان رای بالایی را آوردند.

مومن نژاد در خصوص شایعات شنیدن شده در خصوص پخش نشدن تصویر "مهران مدیری" و "رضا عطاران" گفت: اگر کار و تصویر آنها ممنوع بود آثارشان از طرف شبکه در مسابقه گذاشته نمی‌شد و خود مدیری نیز نمایندگان خود را به تلویزیون نمی‌فرستاد.

وی با اشاره به تایم دیر وقت پخش سین مثل سریال تصریح کرد: این برنامه به صورت زنده و با مدت زمان 140 دقیقه روی آنتن می‌رود و با توجه به پخش زمان اخبار و دیگر برنامه‌های نوروزی جا به جایی زمان آن غیر ممکن است.

مومن نژاد با اشاره به حضور مهمانان اظهار داشت: اگر سریالی برنده می‌شود نباید مهمانان آن، همان شب در برنامه حاضر شوند.

وی افزود: مهمانان سریالهای پر مخاطب و برگزیده یک شب جلوتر و یا یک شب دیرتر به برنامه دعوت می‌شوند


ویدیو مرتبط :
توضیح مهران مدیری درباره ی ازدواجای امروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح رایتل درباره خبر قطع مکالمه تصویری


مدیرعامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت‌های رایتل وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت‌های رایتل وجود دارد.
 
در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع امکان تماس تصویری رایتل، غلامرضا قاسمی - مدیر عامل این اپراتور - اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و این امکان به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسل سوم تلفن همراه به مشترکان رایتل ارائه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه توسعه نسل سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در کشور است، افزود: آنچه ما از همه نهادها و ارگان‌ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم، همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است.
 
قاسمی در ادامه تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم، خانواده رایتل و سیاستگذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کارخواهند بست.
 
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.