اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره حضور برادر روحانی در وین


یک عضو هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان درباره حضور حسین، فریدون دستیار ویژه محترم ریاست محترم جمهوری در این دور از مذاکرات توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان درباره حضور حسین، فریدون دستیار ویژه محترم ریاست محترم جمهوری در این دور از مذاکرات توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به تراکم دیدارها و فشردگی جلسات سیاسی و فنی هیات ایرانی با اعضای مختلف گروه 1+5 و بالطبع عدم امکان عزیمت و حضور آقای ظریف در تهران جهت ارائه گزارش به رئیس جمهور محترم بنا به درخواست وی آقای فریدون جهت حضور در این دور از مذاکرات به وین سفر کرد تا گزارش تفضیلی از آنچه که در دور اخیر مذاکرات روی داده را به اطلاع آقای دکتر روحانی برساند .

این عضو هیات مذاکره کننده کشورمان با اشاره به طولانی بودن این دور از گفت‌وگوها این اقدام را امری بدیهی دانست و رسانه‌ها را از هرگونه گمانه زنی بی اساس بر حذر داشت.


ویدیو مرتبط :
رای برادر رهبری به روحانی (هادی خامنه ای) و حمایت دختر امام خمینی(زهرا مصطفوی) از روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور برادر روحانی در وین نشانه چیست؟



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات وین

 

اخبار سیاست خارجی - حضور برادر روحانی در وین نشانه چیست؟

سفر حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور به وین برای حضور در مذاكرات وزرای خارجه كشورهای غربی عضو گروه 1+5 با وزیرخارجه ایران درباره تدوین متن توافق‌نامه نهائی و جامع هسته‌ای، نشان دهنده پیدایش پیچیدگی در این مذاكرات است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور حامل راهكارهائی است كه آقای روحانی برای برطرف شدن موانع موجود بر سر راه مذاكرات و رسیدن به توافق نهائی و جامع در نظر گرفته است. سفر وزرای خارجه كشورهای غربی عضو گروه 1+5 به وین نیز با همین هدف صورت گرفته كه مذاكرات را در سطح سیاسی و فراتر از كارشناسی هسته‌ای به نتیجه برسانند. 

اخبار سیاست خارجی - روزنامه جمهوری اسلامی