اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره اسیدپاشی روز گذشته تهران


قائم مقام وزیر کشور با رد آمارهای ضد و نقیض درباره حادثه اسیدپاشی تهران به گزارش فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: اسیدپاشی روز گذشته تهران فقط یک مورد بوده است.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر کشور با رد آمارهای ضد و نقیض درباره حادثه اسیدپاشی تهران به گزارش فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: اسیدپاشی روز گذشته تهران فقط یک مورد بوده است.

حسینعلی امیری افزود: بجز مورد اعلام شده هیچ مورد دیگری از اسیدپاشی در تهران گزارش نشده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، روز گذشته گفته بود که در شرق تهران یک دختر ۲۱ ساله با ترفندی سازمان‌دهی شده مورد حمله اسیدپاشان قرار گرفت که خوشبختانه از واقعه جان سالم به در برد و با کمک مردم و بسیج، متهم دستگیر شد.

امیری از مردم خواست تا به گزارش فرمانده نیروی انتظامی اعتماد کنند و درباره دستگیری عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان نیز گفت: این پروند همچنان در حال پیگیری است و هنوز عامل اصلی، دستگیر نشده است.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: توضیحات مخابرات در خصوص اختلالات روز گذشته همراه اول در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی عامل اسیدپاشی روز گذشته تهران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار اجتماعی - شناسایی عامل اسیدپاشی روز گذشته تهران

براساس برخی اخبار منتشره، حادثه اسید پاشی روز گذشته در منطقه غرب تهران روی داده است. .

یک مقام آگاه با اشاره به حادثه اسیدپاشی روز گذشته تهران، گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه انجام شده است.

این مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود، عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است.

براساس برخی اخبار منتشره، حادثه اسید پاشی روز گذشته در منطقه غرب تهران روی داده است. 

اخبار اجتماعی - ایرنا