اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره احضار یکی از شهردارهای کشور


نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اظهارشهردار سیرجان و 7 تن از پرسنل شهرداری این شهرستان تاکید کرد که «ما منتظر اظهارنظر رسمی دستگاه قضا در این رابطه هستیم.»

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اظهارشهردار سیرجان و 7 تن از پرسنل شهرداری این شهرستان تاکید کرد که «ما منتظر اظهارنظر رسمی دستگاه قضا در این رابطه هستیم.»

شهباز حسن‌پور اظهار کرد: سازمان بازرسی به روال بازرسی‌های سالانه خود بازدیدی را از شهرداری سیرجان داشت که ظاهرا در این بازدید به مدارک و پرونده‌هایی دست یافت که در این رابطه 7 تن از پرسنل شهرداری از جمله شخص شهردار به دادگاه احضار شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در مورد فساد مالی در شهرداری سیرجان مواردی گفته می‌شد و من هم سال گذشته از سازمان بازرسی درخواست کرده بودم به این موارد رسیدگی کند.

حسن پور با تاکید بر این‌که «پیشگیری کم‌هزینه تر از درمان است» از دستگاه‌های نظارتی خواست تا برای رسیدگی به مفاسد و تخلفات به موقع عمل کنند تا کار به اینجا کشیده نشود.


ویدیو مرتبط :
اجرای مراسم احضار قربانی سیاه،ترسناک ترین مراسم احضار روح جهان (احضار 11)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره انتقال اجساد 2 هنرمند به کشور



اخبار,اخبارفرهنگی,انتقال اجساد برادران فرازمند


اخبارفرهنگی - توضیح درباره انتقال اجساد 2 هنرمند به کشور

سازمان سینمایی هم با انتشار بیانیه‌ای خبر تخصیص هزینه 100 میلیونی را برای انتقال اجساد برادران فرازمند از آمریکا به ایران، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا ، در این بیانیه آمده است:
«سازمان سینمایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار و مصیبت‌زده فرازمند و ابراز تاسف از رفتار آزاردهنده برخی رسانه‌ها، خبر کمک صد میلیونی این سازمان را برای انتقال پیکر دو جوان ایرانی فعال در عرصه موسیقی به تهران، قویأ تکذیب می‌کند.»

سروش و آرش فرازمند (فرزندان دو فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران فرزانه شعبانی و مجید فرازمند)، اعضای یک گروه موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که از سال۲۰۰۶ به آمریکا رفتند. این دو برادر که عضو گروه موسیقی «یلو داگز» بودند، توسط عضو اخراجی گروه که علی اکبر رفیعی نام داشته در بروکلین نیویورک کشته شدند.

اجساد سروش و آرش، پس از این رویداد ناگوار به تهران منتقل و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) دفن می‌شوند.

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه مسؤولان فرهنگی، 100 میلیون تومان برای انتقال اجساد آرش و سروش فرازمند هزینه کرده‌اند و حتی نام بردن از خانه‌ی سینما، پیش از انتشار تکذیبیه‌ی سازمان سینمایی، رییس هیات مدیره‌ی خانه‌ی سینما هم به ایسنا گفته بود که اجساد با حمایت یک سازمان مردم‌نهاد آمریکایی فعال در جهت منع خشونت، به ایران منتقل شده است.

اخبار فرهنگی - ایسنا