اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح حنیف درباره خبر توافق با پرسپولیس


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر مالیات 40 میلیونی که اداره مالیات به عنوان بازیکن پرسپولیس از من طلب کرده ممنوع الخروج هستم.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران زاده در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: از روز گذشته به اینجا آمده ایم و شرایط خوبی داریم. خوشبختانه آب و هوای اینجا خیلی خوب است و کمی از سرمای تهران فاصله گرفتیم.

وی در خصوص تاثیر این اردو روی بازیکنان گفت: قطعا این موضوع تاثیر مثبتی دارد چون استقلال 4 هفته بسیار سنگین را در پیش دارد و باید از همه بازی ها امتیازات لازم را بگیرد. فکر می کنم این اردو بین بازیکنان همدلی بیشتری ایجاد خواهد کرد.

مدافع تیم استقلال در خصوص حواشی که پیرامون مالیات این بازیکن به وجود آمده و نام او به عنوان بازیکن پرسپولیس ذکر شده گفت:متاسفانه اداره مالیات نام من را به عنوان بازیکن پرسپولیس در اجرائیات خود ثبت کرده و مبلغ 40 میلیون مالیات برای من در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: جالب اینجا است که چند روز پیش این موضوع را به من اطلاع داده اند و حتی ممنوع الخروجم هم کرده اند. نمی دانم مگر اداره مالیات کمیته بررسی ندارد که من را بازیکن پرسپولیس معرفی و مالیات هم برای در نظر گرفته اند؟

عمران زاده در خصوص اینکه گفته می شود وی در سال 88 و قبل از آمدن به استقلال با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده بود گفت:اولا که این مالیات و جریمه مربوط به سال 86 است و اصلا به سال 88 بر نمی گردد. ثانیا سالی که من به استقلال آمدم با هیچ تیمی از جمله پرسپولیس مذاکره نکردم چه برسد به اینکه قرارداد داخلی امضا کنم. این را می توانید از مدیر عامل آن زمان پرسپولیس بپرسید که خیالتان راحت شود.  من سال 86 از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که باشگاه پاس بلافاصله با این انتقال مخالفت کرد چون این پیشنهاد در اواسط فصل بود.

وی ادامه داد: من در پاس، ملوان،و مجددا پاس همدان  که منتقل شده بود بازی کردم و سپس به استقلال آمدم.سال 86 توسط علی دایی به تیم ملی دعوت شدم و همان سال هم مبلغ 7 میلیون تومان مالیاتم بود که آن را پرداخت کردم و فیش آن را هم در اختیار دارم. سوال من این است که مگر اداره مالیات از سازمان لیگ استعلام نمی گیرد که کدام بازیکن مربوط به کدام تیم است؟بعد از 6 سال بدون اینکه به من اطلاع بدهند برایم به عنوان بازیکن یک تیم دیگر مالیات بریده اند و بی اطلاع ممنوع الخروج شده ام.

مدافع استقلال در پایان گفت: متاسفانه الان در تهران نیستم که موضوع را پیگیری کنم و همه چیز را به وکیلم سپرده ام تا او برای رفع این مشکل اقدام کند.


ویدیو مرتبط :
حنیف عمران زاده در خبر گذاری فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس / توافق قرمزها با سید جلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سید جلال

مدافع با تجربه تیم ملی ظهر دیروز با قرمزها به توافق شفاهی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی در لیست خریدهای برانکو نبود ولی گویا این مربی هم فهمیده در شرایط فعلی نمی تواند این مهره ویژه را از دست بدهد. با وجود آنکه نام بنگر در لیست مازاد قرمزها دیده نمی شود ولی باشگاه این بازیکن را نمی خواهد.

 

همچنین نورمحمدی هم در لیست خروجی های پرسپولیس قرار دارد و برانکو باید به جای آنها بازیکنانی به خدمت بگیرد. سید جلال حسینی علاقه داشت به این تیم برگردد و باشگاه سرخود مذاکراتی با این بازیکن انجام داد و به توافق رسید. برانکو هم وقتی دید این بازیکن می تواند گره گشای مشکلات باشد گویا از لجبازی دست کشید و با خرید این بازیکن موافقت کرد.احتمالا امروز به صورت رسمی دو طرف قرارداد را امضا می کنند.