اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات پزشک منتظری درباره علت درگذشت



 

 

 

 

توضیحات تکمیلی پزشک معالج آیت الله منتظری درباره علت درگذشت:عارضه مغزی یا قلبی.در برخی مطالب  منتشره در مورد بیماری سرطان وی را نادرست دانست و افزود: آنچه مهم است این است که ایشان 87 سال سن داشتند و بیماریهای مزمنی نیز از قبل داشتند بنابراین علت مرگ ایشان می تواند عارضه قلبی و یا مغزی باشد.

 

 

دکتر باهر پزشک معالج مرحوم آیت الله منتظری کهولت سن و عارضه قلبی یا مغزی را دلیل فوت وی اعلام کرد.

 

 

دکتر باهر پزشک معالج مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مورد علت فوت وی گفت: ایشان طی ده روز گذشته دچار ضعف مفرط و بی حالی بود و از قبل نیز دچار بیماری قلبی شده بود و سابقه بزرگی پرستات نیز داشت.

 

 

دکتر باهر ضمن اشاره به بیماری های گذشته آن مرحوم گفت: می توان کهولت سن و بیماریهایی که ایشان سابقا داشتند را دلیل فوت ایشان دانست. چون ایشان سابقه تنگی عروق قلب داشتند، به اضافه بزرگی پروستات و حساسیت ریه و برخی حالتهای عصبی مانند پریدن پلک چشم که در مجموع چهار پنج بیماری با هم داشتند.

 

 

وی برخی مطالب منتشره در مورد بیماری سرطان وی را نادرست دانست و افزود: آنچه مهم است این است که ایشان 87 سال سن داشتند و بیماریهای مزمنی نیز از قبل داشتند بنابراین علت مرگ ایشان می تواند عارضه قلبی و یا مغزی باشد.

 

 

گفتنی است،‌دکتر باهر پزشک معالج امام راحل و برخی دیگر از مراجع نیز بوده است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
جزئیات و علت درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات پزشک پرسپولیس درباره جزییات درگذشت کاپیتان



اخبار,اخبار وزرشی,هادی نوروزی

میثم علیپور، پزشک پرسپولیس جزییات درگذشت کاپیتان این تیم را تشریح کرد.

هادی نوروزی که صبح امروز در بیمارستان آتیه درگذشت جامعه فوتبال را در شوک فرو برده است.

میثم علیپور در این باره به ورزش سه گفت: ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.

وی ادامه داد: بعد از حضور اورژانس با کادرتخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.

پزشک پرسپولیس افزود: آنها با این حال 4 آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز 50 دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما ...


 اخبار ورزشی  -  ورزش سه