اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات وزیر اطلاعات درباره یک عکس



اخبار,اخبارسیاسی, علوی

وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار سید محمد خاتمی در فضای مجازی، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست که در خلال آن حتی هیچ گفت‌وگویی بین طرفین انجام نشد.

  حجت‌الاسلام و المسلمین علوی در حاشیه نشست خبری صبح امروز (سه شنبه) در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان اینکه هر ساله به لطف خدا توفیق داشتم که در جلسات متعددی از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که در ایام عاشورا و تاسوعا برگزار می‌شود شرکت کنم یادآورشد: امسال نیز در هیئت‌های زیادی از زاهدان و تهران توفیق شرکت پیدا کردم و در یکی از این برنامه‌ها حضور این جانب با حضور افرادی دیگر همزمان گردید که صرفا یک اتفاق بود.

وی ادامه داد: این مراسم ، مراسم عزاداری عمومی بود وبر خلاف تصورات بعضی از رسانه ها تنها یک جلسه عزاداری بود و نه میهمانان خاصی داشت و نه برنامه دیگری و نه گفت‌و گویی باافراد حاضر داشتم.

وی تاکید کرد: در این جلسه با من سلام و احوال پرسی کردند وبه حکم وجوه شرعی پاسخ دادم و پاسخی که داده شد پاسخی مختصر بود.

 

 اخبار سیاسی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
وزیر اطلاعات کابینه دوازدهم زلال ترین وزیر پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات رسایی درباره‌ علت انصرافش از طرح سوال از وزیر اطلاعات



اخبار,اخبار سیاسی,حمید رسایی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی انصرافش از طرح سوال از وزیر اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد.»

حجت‌الاسلام حمید رسایی در تذکری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: من و 4 نفر از همکاران دیگر از وزیر اطلاعات سوالی را مطرح کردیم که قرار بود در هفته آینده مطرح شود اما شما (ابوترابی فرد) جلسه‌ای گذاشتید و با توجه به اینکه وزیر اشکالات نمایندگان را پذیرفت و گفت که نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کند ما از سوال خود از وزیر اطلاعات انصراف می‌دهیم.

وی افزود: البته ایشان شکایتی را از من مطرح کرده بودند که وارد دانسته نشد و من تبرئه شدم.

ابوترابی‌فرد در این رابطه گفت: ما با حضور وزیر و جنابعالی جلسه‌ای گذاشتیم و ایشان گفتند که اگر نظر بر طرح سوال باشد مانعی ندارد. البته وزارت اطلاعات بنا دارد در راستای افزایش اقتدار و تامین امنیت قدم‌های قاطعی بردارد و از نگاه شما نیز استقبال و تشکر کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود گفت: مطابق بندی از قانون برنامه پنجم دولت موظف است الگوی توسعه اسلامی ایرانی را تا پایان سال سوم برنامه تدوین و جهت تصویب به مجلس ارائه کند. بر همین اساس اگر برنامه ششم به مجلس ارائه شود کلیات دو سوم رای مجلس را نیاز دارد.

ابوترابی فرد در همین رابطه گفت: تنها در مواقعی که حکمی نقض قانون برنامه باشد نیاز به دو سوم رای دارد.

اخبار سیاسی - ایسنا