اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات رییس پلیس تهران درباره مهمات کشف شده



اخبار ,اخبار اجتماعی ,مهمات کشف شده درپایتخت

اخبار اجتماعی - توضیحات رییس پلیس تهران درباره مهمات کشف شده

فرمانده انتظامی پایتخت آخرین جزئیات کشف گلوله‌های مستهلک در تهران را تشریح کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح آخرین اخبار مربوط به کشف گلوله‌های مستهلک در خیابان فکوری تهران گفت: بررسی‌های کارشناسان نشان داده که این مهمات متعلق به سال 1935 یعنی 79 سال پیش است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 گلوله مرمی و 44 گلوله توپ از این محل کشف شده است، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و همچنین نوع گلوله‌های مستهلک احتمال می‌رود این منطقه ذاغه مهمات در جنگ جهانی دوم بوده است اما همچنان بررسی‌ها برای کشف چرایی و همچنین یافتن گلوله‌های احتمالی دیگر ادامه دارد. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کشف شلوارهای عجیب توسط پلیس پایتخت در طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ



 

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

 

 فردی كه از یك شركت بزرگ تولید و پخش موادغذایی حدود ۲۵۰میلیون تومان كلاهبرداری كرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

نماینده حقوقی یكی از شركت های بزرگ تولید و پخش موادغذایی در ۱۵ مهرماه امسال با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۶ تهران برعلیه فردی به نام «ک.ح» ۳۵ ساله به اتهام صدور چک بلامحل و سرقتی در مقابل خرید ۲۵۰میلیون تومان روغن نباتی اعلام شکایت کرد.

با ارجاع پرونده به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند و در بررسی های اولیه و شناسایی محل سکونت متهم مشخص شد وی با اطلاع دقیق از زمان شکایت و جزییات پرونده محل را ترک کرده و به مکان نامعلومی نقل مکان کرده است.

در تحقیقات بیشتر از سوی پلیس مشخص شد كه متهم یكی از مدیران اداری یک شرکت تولید ماکارونی بوده است و از اواخر سال گذشته از طریق یک واسطه به شرکت بزرگ تولید و پخش موادغذایی به این شرکت معرفی شده بود.

همچنین مشخص شد كه معرف متهم به این شرکت بزرگ موادغذایی از بستگان وی بوده و خود یکی از کارمندان شرکت است كه شاکی پرونده است.

فرد مورد نظرمتهم را به عنوان یک مدیر موفق و خوش سابقه در زمینه فروش مواد غذایی (تولید ماکارونی) به این شرکت معتبر، معرفی کرد و در حالی که شرکت بزرگ موادغذائی در زمینه توزیع عمده کالا با افراد به صورت چک کار نمی کرد با توجه به پیش زمینه ای که کارمندش فراهم کرده بود حاضر شد در حجم و قیمت بسیار زیاد روغن نباتی را در مقابل چکهای متهم به وی تحویل دهد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اینکه متهم در چند مرحله خرید توانسته بود اعتماد شرکت را جلب كند در آخرین مرحله با خرید چکهای سرقتی و نیز چکهای بلامحل مقدار۲۵۰ میلیون تومان روغن نباتی را خریداری کرد که در موعد چکها مشخص شد تعدادی از این چکها سرقتی و تعدادی دیگر بلامحل است.

به گزارش ایسنا،کارآگاهان به منظور شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در تحقیقات میدانی خود دریافتند وی در محدوده کرج بیشتر تردد دارد و در منزل پدر همسرش مخفی شده است.

با توچه به هماهنگی های صورت گرفته با قاضی، اخذ نیابت قضایی و اعزام تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم وی با کمک بستگانش از محل متواری شد اما یک دستگاه خودرو هیوندا متعلق به وی توقیف و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرانجام در ۱۰ آذرماه امسال كارآگاهان با تعقیب و مراقبت مطلع شدند كه وی در مهرشهر کرج مخفی شده است در نتیجه یك تیم از کارآگاهان به منزل ویلائی یکی از بستگان نزدیک این متهم وارد شدند اما متهم اقدام به فرار کرد اما پلیس با انجام اقدامات پلیسی متهم را در یکی از واحدهای مسکونی شناسایی و دستگیر كرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که متهم با تهیه و خرید چکهای سرقتی اقدام به خرید عمده موادغذایی از شاکی كرده است، احتمال کلاهبرداری های دیگر از شهروندان وجود دارد در نتیجه بازپرس پرونده با انتشار بدون پوشش تصویر متهم در جرائد موافقت كرد.

وی ادامه داد: شهروندانی که از این فرد شکایتی دارند دعوت می شود تا به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ یا شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۱۶ تهران مراجعه كرده یا برای پیگیری موضوع با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۴ تماس بگیرند.... / گزارش : خبرگزارى ایسنا