اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات رویانیان درباره گدایی شبانه!


محمد رویانیان در واکنش به انتقادهایی که برخی افراد از نحوه درآمدزایی پرسپولیس می‌کنند، گفت: ما شب‌ها با لباس مبدل در پارک‌ها و چهارراه‌ها از هواداران گدایی می‌کنیم!

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست خود با علی کریمی که برخی رسانه‌ها از برگزاری آن در روز دوشنبه خبر داده بودند، اظهار کرد: از آنجا که کریمی مسافرت بود، نتوانستم با او صحبت کنم.

 هرچند که من در اردوی تیم ملی دو جلسه با او داشتم و حرف‌هایمان را به هم زدیم اما به دلیل اینکه من دو روز به مسافرت می‌روم، جلسه را عقب انداختیم و پس از بازگشت من از مسافرت، با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.


رویانیان درباره خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر خداحافظی کریمی از فوتبال گفت: این موضوع درست نیست. کریمی به دنبال خداحافظی نیست. من شخصا می‌خواهم بحث کریمی را مدیریت کنم چرا که او را دوست دارم.

مسئله کریمی با بقیه مسائل فرق می‌کند. در هر خانواده‌ای مشکل پیش می‌آید اما من و کریمی درباره این مشکل با هم تصمیم می‌گیریم.


وی افزود: من به دنبال بخشش و عذرخواهی نیستم. مشکل باید ریشه‌ای حل شود. ذهن کریمی راجع به تیم باید درست شود. ما نمی‌خواهیم که کریمی با یک عذرخواهی به تیم بازگردد. او بازیکن بزرگ ماست و شک نکنید که پرسپولیس، اعتبار، شخصیت و سابقه‌اش را فراموش نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مباحثی که پیرامون نحوه درآمدزایی سرخ‌پوشان وجود دارد، گفت: ما شب‌ها با لباس مبدل به پارک‌ها و سر چهارراه‌ها می‌رویم و از هواداران گدایی می‌کنیم.

اگر دولت به من پولی داده باشد، حتما به استقلال هم داده است، با این حال خارج از شوخی کدام فرد و تشکیلاتی هست که می‌آید بگوید من از کجا پول درمی‌آورم. اصلا چه ضرورتی دارد که بگوید؟

 چرا باید توضیح بدهم که پول‌مان را از کجا می‌آوریم؟ من باید به سازمان بازرسی کل کشور توضیح دهم و این کار را هم می‌کنم اما نیازی نیست در رسانه‌ها بگویم.


رویانیان درباره شرایط کنونی پرسپولیس هم گفت: با وجود حاشیه‌سازی‌هایی که برای تیم ما می‌شود، تیم ما با قدرت و روحیه و شادابی کامل به کارش ادامه می‌دهد و بنابراین هواداران نگران نباشند.

تیم ما در یک وضعیت عالی است و دیگر تکان نمی‌خورد. دلیل من هم این است که پرسپولیس در سه بازی اخیر خود در لیگ 7 امتیاز گرفته و کمتر تیمی است که این مقدار امتیاز را از سه بازی گذشته خود گرفته باشد.

ضمن اینکه ما از ابتدای لیگ تاکنون در نیمه اول گل نخورده‌ایم و حتی در سه بازی اخیر گلی دریافت نکرده‌ایم که این نشان دهنده یک پرسپولیس واقعی است. هواداران ما روزهای بهتری هم خواهند دید.


ویدیو مرتبط :
بازدید شبانه از نمایشگاه شبانه خیابانی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات رویانیان درباره کاهش سهمیه بنزین آزاد



هیچ محدودیتی برای عرضه بنزین آزاد نیست

رویانیان: پیشنهادی برای کاهش سهمیه بنزین آزاد ندادیم/ بنزین آزاد سهیمه‌بندی نیست که کم شود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور هرگونه پیشنهاد از سوی این ستاد برای کاهش سهمیه بنزین آزاد خودروها را تکذیب کرد و گفت: در عین حال بنزین آزاد سهمیه‌بندی نیست که قرار باشد کم یا زیاد شود.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مسوول اعلام کاهش یا افزایش سهمیه بنزین خودروهاست، تاکید کرد: در عین حال هیچ نامه‌ای از سوی این ستاد در خصوص کاهش سهمیه بنزین آزاد خودروها به وزارت نفت داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر قرار است وزارت نفت اقدامی در این خصوص انجام دهد باید با هماهنگی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور باشد، گفت: در این خصوص نه پیشنهادی ارائه شده و نه هماهنگی صورت گرفته است.

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با تاکید بر این که روزانه 15 میلیون لیتر بنزین آزاد در کشور توزیع می‌شود افزود: از این میزان 5 میلیون لیتر توسط کارت دارندگان خودروهای شخصی و مابقی توسط کارت جایگاه‌داران زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که از نام بنزین آزاد مشخص است هیچ محدودیتی در خصوص عرضه آن وجود ندارد لذا رانندگان هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که طبق دستور ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور سهمیه بنزین آزاد خودروها به 300 لیتر کاهش یافته است./ایسنا