اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات دفتر احمدی‌ نژاد درباره زمان ظهور


در پی انتشار خبری رسانه‌ها به نقل از محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه امام زمان(عج) تا 4 سال دیگر ظهور می‌کند، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار خبری رسانه‌ها به نقل از محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه امام زمان(عج) تا 4 سال دیگر ظهور می‌کند، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: «در پایان مراسم تقدیر از رئیس جمهوری سابق در مسجد جامع نارمک، فردی خطاب به وی گفت: «آقای احمدی‌نژاد! ما از حالا تا 4 سال آینده لحظه‌شماری می‌کنیم و منتظریم تا برگردید و اوضاع را مجدداً اصلاح کنید» که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ اظهار داشت: «باید منتظر امام زمان (عج) بود که مصلح واقعی اوست و دعا نماییم در فرج ایشان تعجیل شود».


ویدیو مرتبط :
توضیحات احمدی نژاد درباره ی آمارها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات دفتر احمدی‌نژاد درباره زمان ظهور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

توضیحات دفتر احمدی‌نژاد درباره زمان ظهور

در پی نقل قولی از رئیس جمهوری سابق درباره زمان ظهور امام عصر (عج) در برخی رسانه‌ها، دفتر احمدی‌نژاد توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به‌گزارش فارس، در پی انتشار خبری رسانه‌ها به نقل از محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه امام زمان(عج) تا 4 سال دیگر ظهور می‌کند، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: «در پایان مراسم تقدیر از رئیس جمهوری سابق در مسجد جامع نارمک، فردی خطاب به وی گفت: «آقای احمدی‌نژاد! ما از حالا تا 4 سال آینده لحظه‌شماری می‌کنیم و منتظریم تا برگردید و اوضاع را مجدداً اصلاح کنید» که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ اظهار داشت: «باید منتظر امام زمان (عج) بود که مصلح واقعی اوست و دعا نماییم در فرج ایشان تعجیل شود»./فارس