اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات دادستانی تهران در مورد پرونده فائزه هاشمی و میثم نیلی



 

 

توضیحات دادستانی تهران در مورد پرونده فائزه هاشمی و میثم نیلی

 

 

دادستانی تهران در اطلاعیه ای با اعلام اینکه رسیدگی به پرونده ها بر اساس قانون و مقررات انجام می شود در مورد وضعیت پرونده فائزه هاشمی و میثم نیلی توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستانی تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد دادستانی تهران در رسیدگی به پرونده های مطروحه بر اساس مقررات و قوانین اقدام می کند.

در این اطلاعیه آمده است: اخیرا یکی از انجمنهای دانشجویی با انتشار بیانیه ای نسبت به آن چه که آن را تاخیر در رسیدگی به پرونده اتهامی یکی از عوامل جریان فتنه سال ۱۳۸۸ نامیده، اعتراض کرده است که جهت تنویر افکار عمومی، مراتب ذیل اعلام می شود:

۱) پرونده اتهامی خانم فائزه هاشمی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای تهران مورد رسیدگی قرار گرفته و به دادگاه ارسال شده است. دادگاه نیز حسب مقررات و قوانین موجود نسبت به موضوع رسیدگی خواهد کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که استمهال از اختیارات محاکم است.

۲) در خصوص متهم میثم نیلی نیز نامبرده پس از درج مطالبی در سایت رجانیوز به دادسرا احضار و همانند سایر متهمان برای وی قرار تامین صادر گردیده و باید در پرونده اتهامی پاسخگو باشد.

از سوی دیگر هر چند برای نامبرده قرار بازداشت از سوی مرجع قضایی صادر نشده بود اما ترک دادسرا و شعبه بازپرسی از سوی متهم بدون اذن مقام قضایی مشکلاتی را در رسیدگی به پرونده برای متهم مذکور ایجاد کرد..../خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
فائزه هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح دادستانی تهران در مورد فائزه هاشمی


دادستانی تهران در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه رسیدگی به پرونده‌ها بر اساس قانون و مقررات انجام می‌شود در مورد وضعیت پرونده فائزه هاشمی و میثم نیلی توضیحاتی ارائه داده است.

دادستانی تهران در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه رسیدگی به پرونده‌ها بر اساس قانون و مقررات انجام می‌شود در مورد وضعیت پرونده فائزه هاشمی و میثم نیلی توضیحاتی ارائه داده است.

 دادستانی تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد دادستانی تهران در رسیدگی به پرونده های مطروحه بر اساس مقررات و قوانین اقدام می کند.

در این اطلاعیه آمده است: اخیرا یکی از انجمنهای دانشجویی با انتشار بیانیه ای نسبت به آن‌چه که آن‌را تاخیر در رسیدگی به پرونده اتهامی یکی از عوامل جریان فتنه سال 1388 نامیده، اعتراض کرده است که جهت تنویر افکار عمومی، مراتب ذیل اعلام می شود:

1 – پرونده اتهامی خانم فائزه هاشمی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای تهران مورد رسیدگی قرار گرفته و به دادگاه ارسال شده است. دادگاه نیز حسب مقررات و قوانین موجود نسبت به موضوع رسیدگی خواهد کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که استمهال از اختیارات محاکم است.

2 – در خصوص متهم میثم نیلی نیز نامبرده پس از درج مطالبی در سایت رجانیوز به دادسرا احضار و همانند سایر متهمان برای وی قرار تامین صادر گردیده و باید در پرونده اتهامی پاسخگو باشد.

از سوی دیگر هر چند برای نامبرده قرار بازداشت از سوی مرجع قضایی صادر نشده بود اما ترک دادسرا و شعبه بازپرسی از سوی متهم بدون اذن مقام قضایی مشکلاتی را در رسیدگی به پرونده برای متهم مذکور ایجاد کرد.

منبع: مهر