اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیه پلیس راهور ناجا به مسافران نوروزی


رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گفت: مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای بازگشت برنامه‌ریزی کنند.

خبرآنلاین: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گفت: مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای بازگشت برنامه‌ریزی کنند.

سردار مهری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: روزهای پایانی تعطیلات نوروز را سپری می‌کنیم و شرایط جوی کشور نیز شرایط ناپایداری است به شکلی که شاهد بارش برف در تعدادی از جاده‌های کوهشتانی و بارش باران در بسیاری از استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به این که رانندگی در شرایط برفی و بارانی با خشکی متفاوت است از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات حتما با سرعت مطمئنه و تجهیزات کافی سفر کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر مدیریت سفر مسافران نوروزی برای بازگشت به مبادی اولیه افزود: در عین حال توصیه می‌کنیم رانندگان وسایل نقلیه خود را پیش از بازگشت کنترل کنند و با آمادگی کامل وارد جاده شده و حتما به علایم رانندگی توجه کنند.

وی از کاهش حوادث رانندگی در نوروز امسال خبر داد و گفت: با همکاری خوب رانندگان در نوروز امسال کاهش حوادث رانندگی را تا کنون داشته‌ایم.

رییس پلیس راهور ناجا به وضعیت تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در نوروز امسال در پایتخت نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی کاهش داشته است و مدیریت سرعت نیز در دستورکار ماموران پلیس راهور تهران قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
کل کل با پلیس راهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌های پلیس به مسافران نوروزی


رییس پلیس پیشگیری ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که هنگام مسافرت به بهانه نا امن بودن منزل ، اشیای قیمتی و اسناد مهم خود را به همراه نبرند بلکه قبل از سفر، آن ها را در جای امن یا نزد شخصی مطمئن بگذارند.

 خبرگزاری ایرنا:سردار «تقی مهری» چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا ضمن آرزوی و سلامتی برای همه هموطنان و با ذکر شعار نیروی انتظامی ˈ امنیت، سلامت، نشاط ، رهاورد نظم و قانونˈ، افزود: پلیس با آمادگی کامل از بهمن ماه برای خرید عید ، شب چهارشنبه آخر سال و مسافرت های نوروزی هموطنان برنامه ریزی مفصلی کرده است.

وی اضافه کرد: پلیس برای انجام بهتر امور با همه نهادهای دست اندرکار مسافرت های نوروزی تعامل داشته و در تلاش است تا خدمات مطلوبی را به هموطنان عرضه کند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص مسافرت های ایام عید نوروز همچنین گفت: عمل به توصیه های ذیل به تحقق مسافرت امن و با نشاط کمک خواهد کرد:

1- برای سفری امن و ایمن برنامه ریزی کنید؛ از مبداء، طول مسیر تا مقصد جزو مسافرت شماست

2-قبل از سفر از امنیت منزل خود اطمینان حاصل کنید ، درها و پنجره ها را ببندید، یکی از بستگان خود را برای سرکشی محل انتخاب کنید، تلفن تماس وی را به همسایگان خود بدهید.

3-در طول سفر خصوصا شب ، در مکان هایی که مورد تایید ستاد سفرهای نوروزی هستند استراحت کنید

4- اسناد، اوراق بهادار و اشیای قیمتی خود را در مسافرت به همراه نداشته باشید؛ وجود آن ها در مسافرت مخل آسایش بوده و احتمال سرقت و فقدان آن نیز وجود دارد. همچنین قبل از سفر آن ها را در جای امن یا نزد فردی مطمئن بگذارید.

5-محل اسکان خود را از ستاد های نوروزی هر شهرستان انتخاب کنید و از رفتن به اماکنی که در کنار جاده معرفی می شوند پرهیز کنید.

6- درصورت استفاده از مسافرخانه و هتل، از بسته بودن درها و پنجره ها هنگام استراحت اطمینان حاصل کنید.

7- قبل از سفر خودروی خود را از هر نظر بازدید و سرویس کنید و تا حد امکان باک آن را همیشه پر نگه دارید.

8-با سرعت مطمئن حرکت کنید و به علایم راهنمایی و رانندگی توجه کافی داشته باشید؛ هرجا احساس خستگی کردید بایستید و پس از رفع خستگی، حرکت کنید.

9-همراهان راننده مواظب رفتار و گفتار خود باشند و از جر و بحث هنگام رانندگی پرهیز کنند.

سردار مهری تاکید کرد: پلیس از سرباز تا افسر و کلیه نهاد های آن با آمادگی کامل در خدمت مردم هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل و تماس با شماره تلفن 110 در اسرع وقت برای کمک به هموطنان حاضر خواهند بود.