اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیه های علم الهدی به ظریف


امام جمعه مشهد گفت: بیانه اتحادیه اروپا رابطه میان غرب و ایران را تیره تر می سازد هر چند که این بیانیه نشان داد که کشور ما با غربی ها تفاهمی ندارد.

 خبرگزاری مهر: آیت الله احمد علم الهدی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: بیانیه اتحادیه اروپا برای جمهوری اسلامی روشن کرد که غربی ها در گفتار و رفتار خود صداقت ندارند و به نوعی به دنبال ژست گرفتن هستند.

وی با تاکید بر اینکه برخی مجموعه ها در جمهوری اسلامی به دنبال تطهیر چهره آمریکا و اروپا در نظر مردم هستند، ادامه داد: بیانیه اخیر به مردم نشان داد که تعامل و تفاهم با غربی ها فایده ای ندارد و این مسئله به هیچ وجه شدنی نیست.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: در حال حاضر صف مقدم جبهه نظام در برابر غرب تیم مذاکره کننده ایرانی و وزیر امور خارجه است و باید اقتدار نظام اسلامی در این مذاکرات حفظ شود.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: به عقیده بنده مسئله میان ایران و غرب هرگز به تفاهم نمی انجامد زیرا خواسته آنان با اصول اسلامی سازگار نبوده و نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعامل با عراق اظهار کرد: در سفر اخیر بنده به عراق و سامرا دریافتم که تعامل مناسبی میان عراقیها با ایرانی‌ها وجود ندارد زیرا جریانی در عراق دنبال این است که سامرا را از عتبات بگیرد به همین خاطر به ناامنی ها در این منطقه دامن زده شده و در این راستا باید امنیت زائران سامرا تامین شود.

وی تاکید کرد: سامرا به برکت وجود امامین عسکریین برای ما اهمیت بالایی دارد به همین دلیل وزیر امور خارجه باید راهکاری برای تامین امنیت مسیر زیارت زائران در این منطقه پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
آیت الله علم الهدی به ظریف چه گفت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه علم‌ الهدی به کابینه روحانی


امام جمعه مشهد گفت: وزرای دولت یازدهم باید بدانند مدیریت کشور صرفا در تامین معیشت مردم خلاصه نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا:  امام جمعه مشهد گفت: وزرای دولت یازدهم باید بدانند مدیریت کشور صرفا در تامین معیشت مردم خلاصه نمی‌شود.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: وزرایی که رای اعتماد گرفتند بدانند این کشور، کشور قبه‌الاسلام است و مدیریت این کشور، به مدیریت نان و آب خلاصه نمی‌شود؛ بلکه این کشور باید اسلامی مدیریت شود.

علم‌الهدی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به حوادث مصر و سوریه گفت: در مصر اخوان‌المسلمین از هدف اصلی خود یعنی توسعه دین منحرف شدند و دست در دست دولت سرسپرده منطقه؛ یعنی عربستان سعودی گذاشتند.