اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیه جدی به زائرانی که از کربلا برگشتند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: زائران محترمی که از عراق عروسک خریداری نموده‌اند، حتما آنها را قبل از باطری گذاری و استفاده برای کنترل به پاسگاه و یا کلانتری محل سکونت خود تحویل دهند.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: زائران محترمی که از عراق عروسک خریداری نموده‌اند، حتما آنها را قبل از باطری‌گذاری و استفاده برای کنترل به پاسگاه و یا کلانتری محل سکونت خود تحویل دهند.

سید محسن صادقی با اشاره به کشف تعدادی عروسک دارای مواد انفجاری از هدایای خریداری شده توسط زائران ابا عبدالله الحسین (ع) از عراق، افزود: این شیوه ابلیسی در تاریخ جنایات تروریستی در دوره معاصر سابقه نداشته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تله‌گذاری انفجاری در عروسک‌ها که ویژه بازی دختران کودک است، سخیف و کثیف‌ترین اقدام و تلاش برای کودک کشی در تاریخ جنایات تروریستی است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب و همکاری زائران و خانواده‌های محترم آنها، تعدادی از عروسک‌های تله‌گذاری شده کشف و خنثی شد.

صادقی، شکل گیری چنین اندیشه‌های به غایت ضدانسانی در این گروه تروریستی را قابل تأمل دانست و تصریح کرد: این روش مولود افکاری است که متأسفانه هنوز در برخی کشورهای مرتجع منطقه ترویج می‌شود.

وی برخورد صرف نظامی جهان با داعش را ثمر بخش ندانست و گفت: در گام نخست باید روی زایشگاه‌ها و زیست گاه‌های تفکری این گروه جهنمی متمرکز شد وگرنه بشریت همچنان شاهد زایش مستمر این فرزندان شیطان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آیا حضرت زینب(س) در اولین اربعین به کربلا برگشتند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار جدی به زائران کربلا: مهر هدیه نگیرید ، ممکن است بمبگذاری شده باشند!



 

 

 

هشدار جدی به زائران کربلا: مهر هدیه نگیرید ، ممکن است بمبگذاری شده باشند!

 

مقامات امنیتی عراق به زائران و مسافرانی كه به سمت كربلا در حركتند، اعلام كردند از پذیرفتن مهر برای نماز خودداری كنند. برخی از این مهرها بمب گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) - ابنا - مسئولان امنیتی عراق به زائران و مسافرانی كه پیاده درحال سفر به سمت كربلا هستند، بارها از طریق بلندگوهای حسینیه‌ها و هیئات عزاداری كاروان‌ها به زائران هشدار دادند كه با خود برای نماز مهر به همراه داشته باشند و به هیچ وجه از افرادی كه در راه مهر توزیع می‌كنند، مهر نگیرند.

اعضای وابسته به به القاعده اقدام به توزیع مهرهای نماز میان زائران حرم حسینی(ع) كرده‌اند كه در آنها مواد منفجره خفیفی كار گذاشته شده كه با سجده كردن منفجر می‌شوند

همچنین این منابع امنیتی برای چندمین بار به زائران درباره تحویل گرفتن غذا از اماكن مشكوك هشدار داده و از آنها خواسته است تا به رستوان‌ها و یا حسینیه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه كنند.

كشتار چند روز گذشته بغداد در اثر انفجاربمب‌های كار گذاشته شده در "سر"های نمادین شهدای كربلا و نیز پرچم‌های اهدایی القاعده به زوار بود!...../تحلیل:عصرایران