اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیه‌ انتخاباتی رامبد جوان به مردم


رامبد جوان مجری «خندوانه» از مردم خواسته که روز جمعه هفت اسفند رأی دادن را فراموش نکنند.

خبرآنلاین: رامبد جوان مجری «خندوانه» از مردم خواسته که روز جمعه هفت اسفند رأی دادن را فراموش نکنند.

این بازیگر و کارگردان سینما نوشته: «عزیزانى كه سن قانونى دارند رأى رو فراموش نكنن كه خیلى خیلى خییییلى مهم است.»

او البته به این نکته هم اشاره کرده که  این درخواست «فقط یک توصیه است و خداى نكرده لحنم را غیر دوستانه فرض نكنید.»



ویدیو مرتبط :
رامبد جوان و توصیه های ورزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد سه نامزد انتخاباتی به کارگردان و بازیگر طنز/ رامبد جوان: هیچ فیلمی نمی‌سازم



پیشنهاد  نامزد انتخاباتی به کارگردان و بازیگر طنز

پیشنهاد سه نامزد انتخاباتی به کارگردان و بازیگر طنز/ رامبد جوان: هیچ فیلمی نمی‌سازم

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینمای ایران تاکید کرد که با وجود پیشنهاد از سوی سه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، وی فیلم تبلیغاتی هیچ نامزدی را نمی‌سازد.

به گزارش نامه، رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینمای ایران با رد خبر ساخت فیلم تبلیغاتی محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اعلام این خبر در برنامه تلویزیونی "هفت" از اساس اشتباه بود. در گذشته گفتگویی درباره ساخت فیلمی درباره محسن رضایی مطرح شده بود اما هیچ مذاکره‌ای نهایی نشد و در نهایت هم این مساله منتفی شد.

وی در ادامه افزود: من فکر می کنم اعلام این خبر در یک برنامه زنده تلویزیونی تنها بر اساس گفتگو‌های اولیه و شنیده‌ها بوده و آنها دیگر سراغی از صحت خبر نگرفته‌اند.

جوان در ادامه صحبت‌هایش متذکر شد: غیر از محسن رضایی صحبت هایی شده بود که فیلم دو نامزد دیگر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نیز بسازم اما با هیچ یک از آنها به نتیجه نرسیدم.

این بازیگر و کارگردان سینمای ایران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در نهایت فیلم تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات را می‌سازد یا خیر؟

به «مهر» گفت: ساخت فیلم هر یک از نامزدها از سوی من منتفی است همچنین نام دو نامزدی را که قرار بود فیلم آنها را بسازم نمی‌توانم بگویم. اما آنچه مسلم است محسن رضایی سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود و هیچ قرار و یا قراردادی برای ساخت این فیلم منعقد نشد و این خبر از اساس نادرست است./مهر