اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیف گستاخانه وزیر خارجه بحرین از ایران


وزیر خارجه بحرین در سخنانی ضد ایرانی ادعا کرد که ایران (در منطقه) تهدیدی است که کمتر از تهدید داعش نیست.

خبرگزاری تسنیم: «خالد بن احمد آل‌خلیفه» وزیر خارجه بحرین، امروز- شنبه- ایران را به مداخله در امور کشورهای عربی منطقه متهم کرد و مدعی شد حمایت تهران از «اقدامات خرابکارانه» در کشورهای عربی تهدیدی بزرگ علیه این منطقه همچون تهدید داعش است.

وزیر خارجه بحرین که این سخنان را در کنفرانس امنیتی بحرین ایرادمی‌کرد، همچنین ایران را به قاچاق سلاح به بحرین متهم کرد.

وی درخصوص اوضاع یمن نیز اظهار داشت، جنبش «انصارالله» در صورتی‌که سلاح‌های خود را زمین بگذارند و در حل سیاسی بحران مشارکت کنند، می‌‌توانند در آینده این کشور نقش ایفا کنند.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پُز دروغین و التماس واقعی وزیر خارجه بحرین در آمریكا :‌ ما غلام شکوری را خیلی وقت بود می شناختیم؛چرا جلوی ایران را نمی گیرید؟!



 

 

پُز دروغین و التماس واقعی وزیر خارجه بحرین در آمریكا :‌ ما غلام شکوری را خیلی وقت بود می شناختیم؛چرا جلوی ایران را نمی گیرید؟!

 

این مساله ای جدی است و حالا می بینیم تهدید ترور به درون مرزهای شما رسیده است .

وزیر خارجه بحرین كه برای دیدار با مقامات آمریكا در واشنگتن به سر می برد روز گذشته در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست از آمریكا خواست قاطعانه در برابر آنچه كه تهدیدات ناشی از اقدامات تروریستی ایران خواند ، بایستد.

 " شیخ خالد بن احمد آل خلیفه " وزیر خارجه بحرین در گفتگو با " دیوید ایگنیشس " ستون نویس مشهور روزنامه واشنگتن پست با اشاره به اتهام آمریكا به ایران درباره تلاش برای ترور سفیر عربستان و نیز تلفات سربازان آمریكایی در عراق و افغانستان كه از نظر او به وسیله شورشیان تحت حمایت ایران صورت می گیرد ، گفت :‌" چقدر زندگی دیگر باید از دست برود و عملیات بیشتر تروریستی صورت گیرد تا واكنش متناسبی از سوی آمریكا  علیه ایران در برابر این اقدامات صورت گیرد؟ این مساله ای جدی است و حالا می بینیم تهدید ترور به درون مرزهای شما رسیده است ."

وزیر خارجه بحرین با ادعای اینكه ایران تهدیدی علیه كشورهای عرب  حاشیه خلیج فارس است ،در ادعایی عجیب و پُز آلود گفت كه دستگاه اطلاعاتی بحرین از وجود شخصی به نام " علی غلام شكوری " در نیروی قدس سپاه پاسداران ایران آگاه بوده است!

وی مدعی شد كه چند ماه پیش از ماجرای آشكار شدن طرح ترور سفیر عربستان دستگاه اطلاعاتی عربستان و بحرین از علی غلام  شكوری ، به عنوان " طرف گفت و گوی ایرانی " نام می برده اند!

دستگاه اطلاعاتی بحرین از ضعیف ترین سیستم های اطلاعاتی در جهان به شمار می رود.

آمریكا مدعی است علی غلام شكوری عضو سپاه قدس ایران و یكی از طراحان عملیات ترور سفیر عربستان در آمریكا بوده است .

ایران اتهام زنی های آمریكا درباره تلاش برای ترور سفیر عربستان در آمریكا را رد كرده و این گونه اتهام ها را در راستای ایجاد تنش و فشار سیاسی و دیپلماتیك علیه خود و ایجاد فضای جنگ رسانه ای و تبلیغاتی برای گرفتن امتیاز و باج خواهی از خود می داند و اعلام كرده است كه تسلیم این گونه فشارهای تبلیغاتی نخواهد شد.../تحلیل:عصرایران