اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توسعه CNG مشکل مدیریتی دارد



 

توسعه CNG مشکل مدیریتی دارد

 

 

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با بیان اینکه توسعه صنعت CNG با مشکل مدیرتی روبروست، گفت: هم اکنون جایگاههای CNG و بنزین زیر ظرفیت اسمی خود فعالیت می کنند.

 


به گزارش مهر، محمد رویانیان در حاشیه افتتاح اولین مرکز راهبری و پژوهشی CNG کشور در جمع خبرنگاران با تأکید بر تصویب و اعلام نهایی سبد سوخت کشور از سوی دولت، گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شده است ۷۰ تا ۷۵ درصد سوخت تا ۵ سال آینده؛ یعنی تا سال ۱۳۹۳ به گازوئیل و بنزین و ۲۵ تا ۳۰ درصد نیز به گاز مایع ، CNG ، سوختهای هیبریدی و برقی اختصاص می یابد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
به دلیل بروز مشکل مدیریتی یه مدت این کانال تعطیل شد♥♥

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهادات کمیسیون انرژی برای حل مشکل جایگاه‌داران CNG به مسئولین دولتی



اخبار,اخباراقتصادی,مشکل جایگاه‌داران CNG

 

اخبار اقتصادی - پیشنهادات کمیسیون انرژی برای حل مشکل جایگاه‌داران CNG به مسئولین دولتی

رییس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات جایگاه‌داران CNG در جلسه مشترک این کمیته با جایگاه‌داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت برای حل این مشکلات پیشنهاداتی تهیه و به کمیسیون انرژی مجلس ارایه شد.

نادر فریدونی افزود: پیشنهاداتی که به کمیسیون گزارش شد در نهایت برای رسیدگی به متولیان دستگاه اجرایی ارایه خواهد شد.

نماینده مردم فیروزآباد ، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات ارایه شده افزایش نرخ کارمزد جایگاه داران به 80 تومان بود، افزود: قرار شد با ضریب 69 درصد قیمت گاز تعیین و مبنای جرمی جایگزین مبنای حجمی شود.

وی گفت: در حال حاضر میزان جایگاه های سی ان جی در کشور کم است از این رو پیشنهاد استفاده از توان بخش خصوصی در راه اندازی جایگاهها مطرح شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بحث درجه بندی جایگاهها مطرح شد، افزود: پیشنهاد دیگر کمیته این بود که مالیات بر ارزش افزوده و عوارض را از این به بعد شرکت ملی گاز پرداخت کند.

فریدونی که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، گفت: پیشنهادات مطرح شده به سازمان هدفمندسازی، وزارت نفت و شورای اقتصاد جهت بررسی و تصمیم‌گیری ارجاع شد.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون گزارش تفریغ بودجه از سوی مسولین دیوان محاسبات نیز ارایه شد.

اخبار اقتصادی - ایسنا