اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توسعه قطعه هنرمندان در بهشت‌ زهرا (س)


معاون خدمات شهری شهردار تهران از توسعه قطعه هنرمندان خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون خدمات شهری شهردار تهران از توسعه قطعه هنرمندان خبر داد.

 مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه با بیان اینکه قطعه هنرمندان در سال ۷۱ احداث شد و از ابتدا قرار بود به صورت دو طبقه مورد استفاده قرار گیرد، به خبرنگاران گفت: این قطعه ویژه، مقررات خاص خود را دارد و تنها هنرمندانی در آن دفن می‌شوند که از سوی وزارت ارشاد، معرفی شده باشند و هیچ‌گونه هزینه‌ای از خانواده‌های آنها دریافت نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کلیه قبور این قطعه، دو طبقه طراحی شده است، گفت: قرار بود با هماهنگی قبلی با هنرمندان، از طبقه دوم این قبور استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به بازدیدی که اخیراً از قطعه هنرمندان داشته است، گفت: تلاش کرده‌ایم با استفاده از امکانات موجود، ظرفیت این قطعه را افزایش داده تا مشکلی برای دفن نداشته باشیم.

عبداللهی اضافه کرد: در صورت بهره‌برداری از قبرستان جدید پایتخت، ظرفیت‌های جدیدی برای قطعات هنرمندان، نام‌آوران و پهلوانان پیش‌بینی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
لیلا بلوکات در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: گذاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا


اینجا قطعه 88 بهشت زهرا یعنی همان قطعه هنرمندان است، آرامگاه هنرمندان، بازیگران و چهره های آشنای هنر و ادبیات و موسیقی ایران.