اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توسعه سفت‌افزار گلکسی اس 7 آغاز شد


روزانه شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی در خصوص گلکسی اس ۷ هستیم. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که کار روی سفت‌افزار(firmware) گلکسی اس ۷ آغاز شده است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی از نسل جدید پرچمدار خود، گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد کرد. با وجود عدم ارائه‌ی اطلاعات تایید شده از سوی سامسونگ، روزانه شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی در خصوص گلکسی اس ۷ هستیم. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که کار روی سفت‌افزار(firmware) گلکسی اس ۷ آغاز شده است.

توسعه سفت‌افزار گلکسی اس 7 آغاز شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ، روزانه اخبار و شایعات متعددی در مورد این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. هر چند سامسونگ اخباری را در این خصوص ارائه نمی‌کند، اما می‌توان حدس زد که سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌هوشمند خود را در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار کند. شماری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که گلکسی اس ۷ پیش از موعد مقرر همیشگی معرفی خواهد شد.

آخرین شنیده‌ها که برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابع موجود در سامسونگ است، نشان از این دارند که این کمپانی در حال توسعه‌ی سفت‌افزار مخصوص گلکسی اس ۷ است. فرآیند توسعه‌ی این سفت‌افزار یک ماه پیش از آغاز عملیات مشابه برای توسعه‌ی firmware گلکسی اس ۶ آغاز شده است. از جمله‌ی اطلاعات دیگر موجود در خصوص گلکسی اس ۷ باید به عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در دو نسخه اشاره کنیم.

به نظر می‌رسد باید همچون گلکسی اس ۶، شاهد عرضه‌ی نسل جدید پرچمدار این کمپانی در دو نسخه‌ی خمیده و تخت باشیم. همچنین آغاز تولید تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ با نام اکسینوس ۸۸۹۰ در کنار انتشار اخباری مبنی بر بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۲۰ توسط این کمپانی در پرچمدارش، وجود دو نسخه مجهز به تراشه‌های مختلف را بیش از پیش تقویت کرده است.


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از آغاز تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس تا فروش 55 میلیون گلکسی اس 7و اس 7 اج‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی اولیه گلکسی اس 6


در نهایت بعد از چند ماه شایعه، تحلیل و پیش بینی، سامسونگ نسل جدید خانواده Galaxy S را به نام Galaxy S6 معرفی کرد.