اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توسط ستاد مبارزه با مفاسد؛بررسی تخلفات چند شرکت اقتصادی بخش خصوصی آغاز شد



 

 

توسط ستاد مبارزه با مفاسد؛بررسی تخلفات چند شرکت اقتصادی بخش خصوصی آغاز شد

 

 

بررسی تخلفات چند شرکت اقتصادی بخش خصوصی در دستور کار جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه تخلفات چند شرکت اقتصادی بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برهمین اساس، کارگروهی برای رسیدگی و نتیجه گیری نهایی در خصوص این تخلفات مشخص و مقرر شد جمع بندی بررسی ها در جلسات آتی این ستاد ارائه شود.

در این نشست همچنین گزارشی از زمین خواری و تخلفات برخی تعاونی های مسکن که در سالهای گذشته فعالیت داشتند، ارائه شد و در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت..... /  خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
تبدیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به سازمان مبارزه با

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی زمین‌خواری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی



اخبار ,اخبار اقتصادی ,زمین‌خواری

 

اخبار اقتصادی - بررسی زمین‌خواری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی هم عصر دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل جلسه می‌دهد و موضوع زمین‌خواری را در دستور کار خود خواهد داشت.

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر روز دوشنبه هفته آتی موضوع زمین‌خواری را بررسی می‌کند.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور روز یکشنبه هفته آینده در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر خواهد کرد تا در جلسه استانی هیئت وزیران شرکت کند.

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی هم عصر دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل جلسه می‌دهد و موضوع زمین‌خواری را در دستور کار خود خواهد داشت.

معاون اول رئیس‌جمهور شامگاه دوشنبه نیز در نشستی با حضور رؤسای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شرکت خواهد کرد تا در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دولت و ایجاد هماهنگی حداکثری میان مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سخنرانی کند.

جلسه هم‌اندیشی رونق کسب و کار و تشویق سرمایه‌گذاران نیز صبح سه‌‌شنبه هفته آینده با حضور جهانگیری در محل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برگزار و به بررسی راهکارهای جذب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در اجراء و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی کشور پرداخته خواهد شد.

شورای عالی آب نیز عصر سه‌‌شنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل جلسه خواهد داد و آخرین وضعیت بحران آب کشور و راهکارهای مقابله با کمبود آب در کلان‌شهرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت 

اخبار اقتصادی - تسنیم