اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع گسترده شکر کیلویی 1500 تومان


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز توزیع گسترده شکر با قیمت هرکیلوگرم 1500 تومان برای مصرف کنندگان خبرداد.

واحد مرکزی خبر: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز توزیع گسترده شکر با قیمت هرکیلوگرم 1500 تومان برای مصرف کنندگان خبرداد.

آقای شیرقاضی خبر افزود : فروش با نرخ های بالاتر تخلف محسوب می شود و بازرسان سازمان به شدت برخورد خواهند کرد.

وی گفت: 50 هزار تن شکر در اختیار داریم که متناسب با تقاضا از طریق فروشگاههای زنجیره ای بنکدارها و توزیع کنندگان جزء و سازمان میادین میوه و شهرداری تهران توزیع می کنیم.

وی افزود: شکر به میزان کافی تامین شده است و هر اندازه که واحدهای صنفی و تولیدی و همچنین خانوارها نیاز داشته باشند عرضه می کنیم و محدودیتی وجود ندارد.

شیرقاضی گفت: همچنین مقدار زیادی شکر در انبارها ذخیره شده است که متناسب با نیاز توزیع می شود و البته با واسطه گری و دلالی هم برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: مقدار زیادی برنج وارداتی هم در دست توزیع است.


ویدیو مرتبط :
گاو غول پیکر 1500 کیلویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع 8500 تن مرغ منجمد برای کنترل نرخ ها/ مرغ کیلویی 6000 تومان فروخته می شود



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت گوشت مرغ

معاون شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع 8500 تن گوشت مرغ منجمد در بازار مصرف و بورس کالا خبر داد و گفت: آمادگی داریم بیش از 100 هزار تن گوشت مرغ تا شب عید در بازار مصرف عرضه کنیم.

عباس والوزی گفت: از یازدهم بهمن‌ ماه توزیع گوشت مرغ منجمد آغاز شده و تاکنون بیش از 5000 تن از این محصول در بازار عمده‌فروشی کشور به قیمت کیلویی 5500 تومان عرضه شده که در بازار مصرف به قیمت 5800 تا 6000 تومان فروخته شده است.

او گفت: از سوی دیگر تاکنون بیش از 3500 تن گوشت مرغ منجمد در بورس کالا عرضه شده که قیمت آن بسته به تاریخ مصرف، متفاوت بوده است؛ به گونه‌ای که گوشت مرغ منجمد تا سه ماه تاریخ مصرف کیلویی 4900 تومان، تا شش ماه تاریخ مصرف کیلویی 5200 تومان و تا هشت ماه تاریخ مصرف کیلویی 5500 تومان عرضه شد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: عرضه 8500 تنی گوشت مرغ منجمد در بازار سبب شد رشد قیمت‌ها به شدت کند شود، چراکه اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا در حال حاضر قیمت گوشت مرغ به کیلویی 10 هزار تومان هم می‌رسید.

والوزی گفت: پس از آغاز عرضه گوشت مرغ در بازار شاهد بودیم قیمت مرغ در بازار عمده‌فروشی از کیلویی 7600 تومان فراتر نرفته و شرکت پشتیبانی امور دام برای ایجاد تعادل در بازار تا هر میزان و زمانی که لازم باشد، آمادگی عرضه گوشت مرغ منجمد در بازار را دارد.

او گفت: مردم فرهنگ مصرف گوشت مرغ منجمد را ندارند، در حالی که هیج تفاوتی بین گوشت مرغ منجمدی که از تولید‌کنندگان داخلی خریداری شده با محصولی که در بازار به صورت گرم عرضه می‌شود وجود ندارد. بلکه با توجه به شرایط و استاندارد‌های خرید گوشت مرغ و مراحل ذبح، بسته‌بندی، سردخانه‌ها و عرضه آن به بازار، کیفیت گوشت مرغ منجمد بعضا از محصولی که در بازار عرضه می‌شود، بهتر است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد آمادگی عرضه گوشت مرغ منجمد را داریم؛ به گونه‌ای که پیش‌بینی‌ها مبنی بر عرضه بیش از 100 هزار تن گوشت مرغ تا شب عید است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


 اخباراقتصادی  - ایسنا