اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد از یکشنبه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برگزاری کنکور هفته آینده؛

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد از یکشنبه

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دانشگاه آزاد از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود و به گفته رئیس مرکز آزمون این فرایند طی 4 روز صورت می گیرد و آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه 14 تیرماه است.

داوطلبان شرکت در کنکورهای پزشکی یا غیرپزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند.

فرایند دریافت کارت ورود به جلسه به گفته عبدالله سجادی جاغرق - رئیس مرکز آزمون این دانشگاه تا 14 تیرماه ادامه خواهد داشت.

آزمون غیرپزشکی 15 و 16 و آزمون پزشکی 29 تیرماه سال جاری برگزار می شود و این آزمونها هیچ تفاوتی با آزمون سالهای گذشته ندارند، اما اگر محتوای دروس مدارس و آموزش پرورش تغییر کرده باشد، تغییرات اعمال می شود./مهر


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه



کارت ورود به جلسه  , آزمون رشته‌های غیر پزشکی

 

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیرماه و آزمون رشته‌های پزشکی این دانشگاه در روز 29 تیرماه در 385 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی از روز 11 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 14 تیرماه ادامه دارد. در این آزمون 500 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌‌اند که از این تعداد 51درصد مرد و 49 درصد زن هستند و در 439 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

براساس این گزارش در آزمون پزشکی این دانشگاه 245 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 68درصد زن و 32درصد مرد هستند و در 14 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند. توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های پزشکی از روز 25 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 28 تیرماه ادامه دارد.

نتایج نهایی آزمون رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود..../فارس