اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد/برگزاری آزمون از پنجشنبه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد/برگزاری آزمون از پنجشنبه

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (P.H.D) سال 1392 دانشگاه آزاد از امروز دوشنبه 30 بهمن آغاز شد.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم اسفندماه) در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه (30 بهمن ماه) با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نیز امکان‌پذیر است.

چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجی و یا عکس مشاهده کرد، باید از روز دوشنبه بعدازظهر (30 بهمن ماه) تا روز چهارشنبه بعدازظهر (دوم اسفند ماه) به باجه‌های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

آدرس کلیه واحدهای مجری در دفترچه آزمون دکتری سال 92 درج شده است که در صورت نیاز داوطلبان می‌توانند به آن مراجعه کنند.

داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید اطلاعات کارت ثبت‌نام اینترنتی و کد رهگیری خود را در اختیار داشته باشند.

اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با سوالاتی مواجه شد، می‌تواند سوال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به آدرس [email protected] ایمیل خود را ارسال نماید تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 11 / برگزاری آزمون از پنجشنبه



رشته‌های پرطرفدار دانشگاه‌ آزاد

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 11 / برگزاری آزمون از پنجشنبه

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه از ساعت 11 امروز یکشنبه خبر داد.

 

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 11 امروز از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد در طی روزهای 9 الی 11 خرداد ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نتایج این دوره از آزمون نیز اواسط شهریور ماه اعلام می‌شود.

اقبالی با اشاره به آغاز رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان از فردا دوشنبه، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون حاوی اطلاعات فردی، مشخصات شناسنامه‌ای است که در صورت موجود مشکل می‌توانند به باجه رفع نقص مراجعه کنند که در تهران باجه ویژه خواهران در دانشکده مدیریت تهران جنوب و باجه ویژه برادران نیز در واحد علوم تحقیقات تهران مستقر است.

افزایش 50 درصدی تعداد رشته‌ شهرها

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد رشته‌ شهرها اظهار کرد: آزمون این دوره در بیش از 3000 رشته محل برگزار می‌شود.

رییس مرکز آزمون از پذیرش 70 هزار نفر در این دوره از آزمون خبر داد و افزود: حدود 600 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد 57 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

رقابت 60 درصد داوطلبان در رشته‌های علوم‌انسانی

اقبالی با بیان انیکه بیشترین تعداد داوطلب در گروه آموزشی علوم انسانی است، اظهار کرد: 60 درصد داوطلبان متقاضی شرکت در این گروه هستند.

وی با بیان اینکه کمترین تعداد داوطلب در گروه آموزشی پزشکی با یک درصد است تصریح کرد: بیشترین رشته‌های پرمتقاضی در این دوره از آزمون رشته‌های حقوق، حسابداری و مهندسی عمران است.

معدل در گزینش نهایی داوطلبان تاثیری ندارد

رییس مرکز آزمون با تاکید بر اینکه معدل در گزییش نهایی داوطلبان تاثیری ندارد، خاطر نشان کرد: 10 درصد ظرفیت پذیرش آزمون ارشد به پذیرش دوره بدون آزمون تعلق دارد.

وی افزود: در این دوره از آزمون تعداد انتخاب رشته‌محل‌ها توسط داوطلبان از یک رشته محل به 20 رشته محل افزایش یافته است که بر این اساس داوطلبان می‌توانند فرصت انتخاب رشته بهتری داشته باشند.

اقبالی در پایان گفت: داوطلبان در این دوره از آزمون حوزه امتحانی جداگانه‌ای به جز انتخاب اولین رشته محل خود می‌توانستند انتخاب کنند که بر اساس آن باید به محل حوزه امتحانی خود توجه داشته باشند./ایسنا