اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع پایانی مرحله اول سبد کالا از فردا


وزارت صنعت، معدن و تجارت مرحله تکمیلی توزیع سبد کالای نوبت اول را برای سایر سرپرستان خانوار اعلام کرد.

ایسنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت مرحله تکمیلی توزیع سبد کالای نوبت اول را برای سایر سرپرستان خانوار اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه از مشمولان سرپرستان خانوارهای یک، دو و سه نفره شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پانصد هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه های تامین اجتماعی خواسته شده از فردا دوشنبه 12 اسفند تا پایان سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

در این اطلاعیه از سرپرستان خانوار خواسته شده به منظور صرفه‌جویی در زمان، پیش از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روشهای ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند:

1- شماره تلفن ثابت 84802222-021 (90خط)

2- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir

3- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799

4- ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه

لازم به توضیح است که فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. همچنین از متقاضیان خواسته شده درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا موضوع را از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور گزارش کنند.


ویدیو مرتبط :
توزیع سبد کالا در خمام - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع مرحله دوم سبد کالا اعلام شد



اخبار,اخبار اقتصادی,مرحله دوم توزیع سبد کالا


اخبار اقتصادی - زمان توزیع مرحله دوم سبد کالا اعلام شد

 در حالی که امروز برخی رسانه‌ها از توزیع مرحله دوم سبد کالا در سال آینده خبر داده بودند یک مقام مسوول در وزارت صنعت و تجارت این خبر را رد و اعلام کرده که توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر که توزیع سبد کالا از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: توزیع سبد کالا در مرحله دوم در حالی آغاز می‌شود که در حدود هشت میلیون نفر مشمول جدید برای دریافت سبد کالا تعریف شده است.
 
به گفته وی تاکنون حدود 60 درصد از مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول توانسته‌اند سبد کالایی خود را دریافت کنند.
 
این مقام مسوول با تاکید بر این‌که توزیع سبد کالا در مرحله دوم در سال جاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برآوردها حاکی از آن است که مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول کالاهای خود را تا نیمه اول اسفند ماه دریافت کرده و این امکان وجود دارد که از نیمه دوم اسفند ماه توزیع سبد در مرحله دوم آغاز شود.
 
توزیع سبد کالا از 13 بهمن ماه آغاز شده است و کالاهای آن در مرحله اول عبارتند از 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ یا 24 عدد تخم مرغ بسته بندی شده.
 
قرار بود از 13 بهمن توزیع سبد کالا به مدت 15 روز ادامه و در صورت نیاز این زمان تمدید شود و از نیمه دوم اسفند ماه نیز مرحله دوم توزیع کالا آغاز شود.
 
در مرحله اول سبد کالا به سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرپرست خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، سرپرستان خانوارهای مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق مستمری زیر 500 هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی با حقوق کمتر از 500 هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل تعلق گرفت که البته هنوز ادامه دارد.
 
اما براساس تصمیمات جدید قرار شده که شرط دستمزد زیر 500 هزار تومان برای دریافت سبد کالا حذف و در مرحله دوم به تمام مشمولان قانون کار سبد کالا اختصاص یابد.
 اخبار اقتصادی - ایسنا