اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع ماسک در شهرهای طوفان زده کشور


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از توزیع نزدیک به ۱۰۰ هزار عدد ماسک در شهرها و روستاهای درگیر طوفان در شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از توزیع نزدیک به ۱۰۰ هزار عدد ماسک در شهرها و روستاهای درگیر طوفان در شرق کشور خبر داد.

حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات امدادرسانی در طوفان شن سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: ۸ تیم عملیاتی، امدادرسانی‌ها در ۳ شهرستان و ۴۸ روستای تحت تاثیر توفان شن را انجام می‌دهند.

وی با اعلام اینکه سه شهرستان زابل، هیرمند و زهک تحت تاثیر طوفان شن استان سیستان و بلوچستان قرار دارند، افزود:  ۹۸ هزار عدد ماسک در شهر زابل و ۴۸ روستای استان سیستان و بلوچستان توزیع  شده است.

درویشی با اشاره به خدمت‌رسانی ۸ تیم عملیاتی شامل ۶۳ امدادگر و نجاتگر در طوفان شن استان سیستان و بلوچستان، گفت: به علاوه ۵۵۰ بسته غذایی در روستاها و مناطق تحت تاثیر توزیع شده است.

لازم به ذکر است توفان شن در چند روز گذشته استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار داده است و لذا عملیات امداد و نجات در استان همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
بازشدن بانک در یکی از شهرهای کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاقیت های جالب در شهرهای سیل زده


خلاقیت های جالب و دیدنی در شهرهای سیل زده