اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع قرآن های سعودی در مدارس تهران؟


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران که چگونگی توزیع قرآن چاپ عربستان را تشریح کرده بود، این‌بار توزیع را از اساس تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران که چگونگی توزیع قرآن چاپ عربستان را تشریح کرده بود، این‌بار توزیع را از اساس تکذیب کرد.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: آموزش و پرورش شهر تهران ماجرای توزیع قرآن چاپ عربستان را تکذیب می‌کند.

وی افزود: چنین قرآنی وجود ندارد و افرادی که ادعا می‌کنند این قرآن را به ما نشان دهند.

این تکذیبیه در حالی صورت می‌گیرد که آقای ثقفی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، چگونگی، مکان و زمان توزیع این قرآن‌ها را توضیح داده و حتی اعلام کرده بود که این قرآن‌ها از چندین سال پیش در این مدرسه موجود بوده است.

 مسعود ثقفی در خصوص توزیع قرآن‌های چاپ عربستان در مسابقات قرآنی فرهنگیان گفته بود: روز پنج شنبه مسابقه قرآن فرهنگیان در یکی از مدارس شهر تهران برگزار شد و در این برنامه مدیر مدرسه تصمیم گرفت تا برندگان مسابقه قرآن‌هایی را هدیه دهد.

وی افزود: مدیر مدرسه تصمیم گرفت تا تعدادی از قرآن‌هایی که در مدرسه وجود داشت و قبلا به عنوان هدیه به مدرسه اهدا شده بود را به برندگان مسابقه اهدا کند البته این قرآن از  چندین سال گذشته در مدرسه موجود بوده است و در هنگام توزیع متوجه شدیم که این قرآن‌ها برای عربستان است که به زبان فارسی ترجمه شده است.


ویدیو مرتبط :
شرایط توزیع شیر برای دانش آموزان در مدارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی آغاز شود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی آغاز شود.

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص توزیع شیر در مدارس تهران اظهار داشت: کمیته شیر شهر تهران را تشکیل دادیم و با دانشکده‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی تمام مقدمات کار برای رعایت ضوابط و معیارهای تهیه و توزیع شیر را بررسی و تصویب کردیم.

وی ادامه داد: مراحل مقدماتی برای عقد قرارداد با کارخانه‌های شیر انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی را آغاز کنیم.

چهاربند افزود: پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر یک میلیون و صد هزار دانش‌آموز در شهر تهران تحت پوشش توزیع شیر قرار گیرند و به طور میانگین بتوانیم حدود 50 تا 55 نوبت در طول سال تحصیلی 95ـ94 توزیع شیر در مدارس داشته باشیم.