اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع «ظریف الممالک» در قم!


در قم، یک هفته نامه دو برگی تحت عنوان «رصد» میان مردم و از جمله در نماز جمعه توزیع می‌شود که حاوی توهین به مقامات دولتی و در مواردی ضدیت با اقدامات ملی است.

روزنامه جمهوری اسلامی: در قم، یک هفته نامه دو برگی تحت عنوان «رصد» میان مردم و از جمله در نماز جمعه توزیع می‌شود که حاوی توهین به مقامات دولتی و در مواردی ضدیت با اقدامات ملی است.

در تازه‌ترین شماره این هفته‌نامه دو برگی، کاریکاتورهائی از دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به چاپ رسیده و وی با عنوان «ظریف الممالک» متهم به تهاجم به ملت شده و اعضاء گروه مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

با توجه به تایید برجام توسط رهبر انقلاب و اینکه ایشان در چند مورد از دکتر ظریف و همکارانش به عنوان افرادی متدین، متعهد، که از فرزندان انقلابی کشور هستند حمایت کرده‌اند و اینکه فرمودند مذاکرات هسته‌ای را خوب به پیش برده‌اند و خوش درخشیده‌اند، اقدام این هفته‌نامه دو برگی، آشکارا مخالفت با نظر رهبری محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
1392/12/06:دیدار ظریف الممالک با ضرغام در خصوص توافق مقدس !؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع کتابی علیه شیعه در قم!



 

 

 

توزیع کتابی علیه شیعه در قم!

 

حضرت‌ آیت‌الله نوری‌ همدانی ضمن تاکید بر گسترش علوم اهل‌بیت‌(ع)، از چاپ و انتشار کتابی علیه شیعه در قم ابراز تاسف كرد.

این مرجع تقلید در دیدار رییس و هیات امنای مجمع جهانی شیعه‌شناسی با اشاره به نقش امامان معصوم‌(ع) در گسترش علوم دینی و هدایت انسان‌ها، اظهار كرد: این بزرگواران تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی در این راستا انجام داده و از جان و مال خود گذشتند، بنابراین امروز باید نسبت به احیا و نگهداری اصل امامت و زحمات ائمه‌معصومین‌(ع) اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه ما در زمانی واقع شده‌ایم که قرن‌ها قلم و قدرت در دست دشمنان اهل‌بیت ‌(ع) بوده و فاسدین هرگز نگذاشتند آفتاب فضایل اهل‌بیت‌(ع) بر مردم بتابد؛ چرا که مخالف مقاصد ظالمانه آنها بوده است.

این مرجع تقلید ادامه داد: در حال حاضر نیز بسیاری از افراد جاه طلب و دشمن مسلمانان و تشیع، در صدد ضربه‌زدن بوده و از هر وسیله‌ای برای دستیابی به مقاصد خود بهره می‌برند.

وی با تاکید بر اقدام اساسی در خصوص مبارزه با این گونه دشمن‌ها و انحرافات، تاکید کرد: امروز حتی مراکزی همچون مکه و مدینه که اسلام از آنجا منتشر شده، در دست وهابیون است و در زمانی که شیعیان برای زیارت و اعمال حج مشرف می‌شوند، وهابیت در بین آنها کتب ضد شیعی توزیع می‌کند، این امر مصیبت بزرگی است.

وی با اشاره به مبارزه علمای شیعه با این انحرافات، چه در زمان حال و چه در گذشته، تصریح کرد: هر چند کتب بسیار جامعی در این خصوص نگاشته شده است، اما تنها کتاب جوابگوی این شبهات نیست و باید فکری اساسی کرد.

وی گفت: امروز فعالیت‌های ضد شیعه گسترش یافته به طوری که با گستاخی تمام در شهر مقدس قم، کتابی علیه شیعه چاپ و توزیع کرده‌اند که مطالب آن بسیار زننده است!

این مرجع تقلید تاکید کرد: باید در راستای مبارزه با انحرافات، جلسات مناظره برگزار و نتایج آن را به اطلاع جهانیان رساند.

بر اساس این گزارش و به نقل از پایگاه خبری حوزه، این مرجع تقلید در ادامه با تاکید بر گسترش وحدت بین مسلمانان و ادیان گفت: چندی پیش نامه‌ای از رییس دانشگاه الازهر به دفتر اینجانب رسید که بر گسترش همکاری‌ها و روابط تاکید شده بود و ما نیز طی مشورت‌هایی در جواب نامه از آنها درخواست کرده‌ام که برای برگزاری جلسه‌ای به قم بیایند که در آینده‌ای نزدیک توسط چند تن از علما و فضلای حوزه، نامه را به آنها خواهم رساند..../تحلیل:عصرایران