اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع شیر رایگان در مدارس ایلام آغاز شد



اخبار,اخبار اجتماعی,شیر رایگان در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در مراسم نواختن زنگ آغاز توزیع شیر رایگان در دبستان توحید شهر ایلام از اختصاص 31 میلیارد 837 میلیون ریال اعتباربرای اجرای طرح توزیع شیر در مدارس این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

علی بیرانوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در مراسم نواختن زنگ آغاز توزیع شیر رایگان در دبستان توحید شهر ایلام از اختصاص 31 میلیارد  837 میلیون ریال  اعتباربرای اجرای طرح توزیع شیر در مدارس این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی گفت: با اختصاص این مبلغ پیش بینی می شود 57 نوبت شیر رایگان بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شود.

بیرانوند ادامه داد: کار توزیع شیر رایگان در شهرستان ایلام از امروز آغاز و در سایرشهرستانها و مناطق  از اوایل هفته آینده در میان دانش آموزان مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم آغاز می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: توزیع شیر رایگان در سال های گذشته تنها بین دانش آموزان پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول اجرا می شد ولی امسال به منظور ارتقای سطح سلامت جسمی بین دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی نیز توزیع خواهد شد و جامعه هدف ما تمامی دانش آموزان پیش دبستانی و دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و کلیه همکاران شاغل در مدارس است.

بیرانوند با بیان اینکه  هفته ای سه نوبت شیر بین دانش آموزان توزیع خواهد شد تصریح نمود : یک سوم مبلغ اختصاصی به خرید شیر پاستوریزه (لیوانی) و مابقی به شیر استریل پاکتی تعلق می گیرد و شیر پاستوریزه بین 38 در صد دانش آموزان توزیع و با این توصیف جمعیت پاستوریزه بگیر 42 هزار نفر و استریل بگیر 69 هزار دانش آموز می باشد.

 100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار اجتماعی - تابناک


ویدیو مرتبط :
توقف توزیع شیر در مدارس به دلیل کمبود بودجه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی آغاز شود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی آغاز شود.

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص توزیع شیر در مدارس تهران اظهار داشت: کمیته شیر شهر تهران را تشکیل دادیم و با دانشکده‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی تمام مقدمات کار برای رعایت ضوابط و معیارهای تهیه و توزیع شیر را بررسی و تصویب کردیم.

وی ادامه داد: مراحل مقدماتی برای عقد قرارداد با کارخانه‌های شیر انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم از 10 آبان توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهران اعم از دولتی و غیر دولتی را آغاز کنیم.

چهاربند افزود: پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر یک میلیون و صد هزار دانش‌آموز در شهر تهران تحت پوشش توزیع شیر قرار گیرند و به طور میانگین بتوانیم حدود 50 تا 55 نوبت در طول سال تحصیلی 95ـ94 توزیع شیر در مدارس داشته باشیم.