اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع شب‌نامه علیه نمایندگان مجلس


برخی اشخاص با هویت معلوم كه در مجلس رفت و آمد دارند، شب‌نامه‌هایی را برای تخریب نمایندگان در جانامه‌های دستگاه‌ها قرار دادند.

امیر طاهرخانی نماینده تاكستان در تذكری در پایان جلسه دیروز مجلس از توزیع شب‌نامه‌هایی علیه نمایندگان در جانامه‌های برخی دستگاه‌ها در مجلس خبر داد و گفت: برخی اشخاص با هویت معلوم كه در مجلس رفت و آمد دارند، شب‌نامه‌هایی را برای تخریب نمایندگان در جانامه‌های دستگاه‌ها قرار دادند.

این كار در گذشته صورت گرفته و هفته گذشته هم تكرار شد و گزارش آن به حراست داده شده اما برخورد لازم صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل استمرار یافته است.

شهاب‌الدین صدر، نایب‌رییس مجلس كه در پایان جلسه دیروز در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذكر گفت: توزیع شب‌نامه اساسا جرم است.

منبع: خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
ماجرای نامه محرمانه بابک زنجانی به نمایندگان مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع شب‌ نامه علیه یکی از وزیران در مجلس



وزیران پیشنهادی در مجلس

توزیع شب‌ نامه علیه یکی از وزیران در مجلس

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به توزیع شب‌نامه‌هایی علیه یکی از وزیران پیشنهادی در مجلس خواستار جلوگیری از این اقدام شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به توزیع شب‌نامه‌هایی علیه یکی از وزیران پیشنهادی در مجلس خواستار جلوگیری از این اقدام شد.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پیش از آغاز رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی برخی نمایندگان در تذکر و اخطار قانون اساسی نکاتی را بیان کردند.

کمال پیرموذن نماینده مردم اردبیل در بیان اخطار قانون اساسی براساس بند 5 ماده 24 و اصل 133 و 136 قانون اساسی گفت: در دقیقه 90 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شب‌نامه‌ای علیه یکی از وزیران پیشنهادی بین نمایندگان پخش شد و یا در صندوق نامه آنها قرار گرفته است.

وی افزود: اصل این است که نباید اضافه بر اختیارات و وظایف قانونی چیز بیشتری مطالبه کنیم و باید جلوی این اقدامات گرفته شود./مهر