اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تور یک روزه جنگل ارفع‌ده تا چشمه پراو چقدر هزینه می‌برد؟



  برای سفر کردن یک روزه به جنگل ارفع‌ده و چشمه پراو و بازدید از منظره زیبای سوادکوه مازندران به همراه تور، باید چیزی میان 69 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

روستای ارفع‌ده سوادکوه، تقریباً در 170‌کیلومتری تهران قرار دارد؛ ارفع ده یکی از روستاهای ییلاقی شمال محسوب می‌شود که به خاطر شرایط خاص دسترسی، به نقطه‌ای بکر و دست نخورده باقی مانده است؛ جنگل ارفع‌ده نیز در این روستا واقع شده که در بسیاری از مواقع مه غلیظی در سطح آن دیده می‌شود.

پیمودن این جنگل با سرعت معمولی، حدود چهار ساعت طول می‌کشد؛ در میان این نوع از جنگل‌ها نیز دره‌های زیبا، به همراه نهرها، آبشارها و چشمه‌های متعدد خودنمایی می‌کند؛ چشمه پراو نیز در این جنگل قرار دارد که دیدن و گذراندن دقایقی در کنار آن خالی از لطف نیست.

بسیاری از افراد برای تعطیلات آخر هفته خود سفری یک روزه را در نظر می‌گیرند و برای این دسته از افراد مکان‌های جدیدی همچون جنگل ارفع‌ده بسیار جالب و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد.

برای سفر کردن یک روزه به جنگل ارفع‌ده و چشمه پراو و بازدید از منظره زیبای سوادکوه مازندران به همراه تور، باید چیزی میان 69 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی, تور  گردشگری

 

  اخباراقتصادی  -  اقتصاد آنلاین


ویدیو مرتبط :
جنگل ارفع ده -چشمه پرآو (محمد اسکندریewentour.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟



برای تور برزیل باید هشت میلیون و 400 هزار تومان تا 16 میلیون و 300 هزار تومان هزینه کرد، البته هزینه بلیط رفت و برگشت به این کشور به عهده خود مسافر است.

برای همسفر شدن با تورهای گردشگری کشور برزیل و بازدید از جنگل‌های آمازون و آبشار ایگواسو، باید چیزی میان هشت میلیون و 400 هزار تومان تا 16 میلیون و 300 هزار تومان هزینه کرد، البته هزینه بلیط رفت و برگشت به این کشور به عهده خود مسافر است.

جمهوری برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی و پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. از نظر خیلی‌ها کشور برزیل یكی از جذاب‌ترین كشورهای دنیا برای گردشگری است، تور برزیل از جمله تورهایی است كه در سال‌های اخیر شاهد استقبال شگرفی از سوی ایرانیان بوده است. شباهت‌ها و نزدیكی‌های فرهنگی و روحی ایرانی‌ها و برزیلی‌ها به همراه طبیعت زیبا و بكر این كشور ایرانی‌ها را به سوی این كشور كشانده است.

اما برای همراه بودن با تورهای این کشور لازم است افراد علاقه‌مند با این کشور آشنا شوند.

جاذبه‌های گردشگری و توریستی برزیل
سائو پائولو: سائو پائولو، سرزمین باران، بزرگترین شهر برزیل، بزرگترین و ثروتمندترین شهر نیم‌کره جنوبی آمریکای لاتین و دهمین شهر ثروتمند دنیاست. بزرگترین مرکز خرید آمریکای لاتین در سائوپائولو ساخته شده است. مشخصه‌های منحصر به فرد، طرز زندگی جالب ساکنان و البته رستوران‌های بین‌المللی و بومی فوق‌العاده برای تمام ذائقه‌ها، سائو پائولو را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای دنیا برای توریست‌ها تبدیل کرده است.

آمازون: نام جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی است. این منطقه جنگلی که رودخانه آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور،گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید بود.

آبشار ایگواسو: آبشار دیوساگو یا آبشار ایگواسو، آبشاری نعلی‌شکل واقع در رود ایگواسو در مرز آرژانتین با برزیل است.

مجسمه مسیح ریو دوژانیرو: این مجسمه مشهور در شهر ریو در کشور برزیل قرار دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان است. این مجسمه با ۳۹.۶ متر بلندی در سال ۱۹۲۶ و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه کورکووادو ساخته شده‌ است.

در حال حاضر تنها دو تور گردشگری برای این کشور وجود دارد که در هر دو تور، هزینه بلیط رفت و برگشت به کشور برزیل از هزینه تور جداست.

برای همسفر شدن با تورهای گردشگری کشور برزیل و بازدید از جنگل‌های آمازون و آبشار ایگواسو، باید چیزی میان هشت میلیون و 400 هزار تومان تا 16 میلیون و 300 هزار تومان هزینه کرد.

 

نرخ تورهای برزیل(تومان)

نوع هتل

مدت اقامت

دو‌تخته(هرنفر)

یک‌تخته(هرنفر)

پرواز

توضیحات

پنج ستاره

12 روز

3780دلار+هزینه بلیط هواپیما

4750دلار+هزینه بلیط هواپیما

-

2 شب سائوپائولو+ 4 شب کروز با کشتی مجلل 5 ستاره بر رودخانه آمازون+ 5 شب ریودوژانیرو+ 2 شب ایگواسو(اختیاری)- کانوسواری در دل جنگل های آمازون- دیدار با ساکنان جنگل آمازون و...

سه و چهارستاره

13 روز

2,450دلار+هزینه بلیط هواپیما

3,000دلار+هزینه بلیط هواپیما

-

2 شب سائوپائولو+2 شب ایگواسو+4شب جنگل‌آمازون+3 شب ریودوژانیرو-گشت شهر سائو، گشت کامل مجموعه آبشارهای ایگواسو، بازدید از باغ پرندگان، تورهای اختیاری قایق‌سواری در زیر آبشار، هلی‌کوپتر بر فراز آبشارها، عبور از رودخانه‌های نگرو و آمازون، گشت کامل جنگل و رودخانه‌ها و دریاچه‌های آمازون و...

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل

 
مجسمه مسیح

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


 جنگل آمازون

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


 جنگل آمازون

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


جنگل آمازون

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


هلی‌کوپتر بر فراز آبشار ایگواسو

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


آبشار ایگواسو

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


حیوانات جنگل

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


حیوانات جنگل

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تور برزیل


ساکنان جنگل آمازون


اخبار اقتصادی - اقصاد نیوز