اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توده 8 کیلویی در شکم یک زن


:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان چهارمحال وبختیاری از عمل جراحی یک بانوی شهرکردی و خارج سازی توده 8کیلوگرمی از شکم این بیمار خبرداد.

ایرنا: 'عباس بحرینی بروجنی' ا اظهار داشت: این عمل موفقیت آمیز دربیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد توسط دکتر بابک علوی متخصص جراحی عمومی انجام و توده 8 کیلو گرمی از شکم یک زن 44 ساله خارج شد.
 
وی افزود: این بیمار از حدود یکسال پیش متوجه بزرگی شکم خود شده بود که با هیچ علامت بالینی دیگری همراه نبوده است.
بحرینی تصریح کرد: این تومور 8 کیلویی طی یک عمل جراحی 3 ساعته از شکم بیمار خارج شد و هم اکنون حال عمومی بیمار خوب است.
 
به گفته دکتر جراح این بیمار، منشاء توده های شکمی می تواند تمامی ارگان های داخل شکم مانند رحم،کلیه، معده و ... باشد اما شایع ترین علت آن در این سن (دهه چهارم زندگی) تومورهای تخمدان است.
بابک علوی گفت: اگر فردی با بزرگی غیرعادی شکم مواجه شد در اسرع وقت به پزشک مراجعه تا اقدامات تشخیصی ودرمانی به موقع انجام شود.


ویدیو مرتبط :
خارج کردن یک توده ۱۸ کیلویی از شکم یک زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خارج کردن توده 18 کیلویی از شکم یک زن


 
 
 

خارج کردن یک توده ۱۸ کیلویی از شکم یک زن



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.