اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توجیه جالب داعش برای نجنگیدن با رژیم صهیونیستی



اخبار,اخبار بین الملل , رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - توجیه جالب داعش برای نجنگیدن با رژیم صهیونیستی

گفتنی است پیش از این نیز یکی از سرکرده های این گروه گفته بود قران کریم به ما دستور نداده است با اسراییل بجنگیم.

بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند داعش دست پخت سازمان های اطلاعاتی غربی و رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل است که این گروه هیچ گاه از حمله به صهیونیست ها سخن نمی گوید اما در مقابل مسلمانان شیعه و سنی را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.
 
به گزارش ایرنا، گروه تروریستی تکفیریˈ داعشˈ در پاسخ به سوال بسیاری از منتقدان از خود در خصوص علت حمله نکردن این گروه به رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگیدن با دشمن نزدیک واجب و در اولویت است.
 
یکی از مسئولان گروه تروریستی تکفیری داعش که هم اکنون مشغول جنگ با مسلمانان شیعه و سنی مذهب و پیروان دیگر ادیان در سوریه و عراق است و سعی می کند دایره نفوذ خود را به شمال آفریقا برساند دریکی از شبکه های اجتماعی در خصوص علل خودداری این گروه از مبارزه و جنگیدن با اسراییل و در پاسخ به سوال چالشی یک مسلمان که گفته بود با اینکه اسراییل هر روز شمار زیادی از مسلمان را به خاک و خون می کشد و سرزمین مسلمانان را غصب کرده چرا داعش با آن نمی جنگد ، گفت : قرآن کریم دستور داده است ما با دشمن نزدیک بجنگیم .
 
گفتنی است پیش از این نیز یکی از سرکرده های این گروه گفته بود قران کریم به ما دستور نداده است با اسراییل بجنگیم.
 
بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند داعش دست پخت سازمان های اطلاعاتی غربی و رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل است که این گروه هیچ گاه از حمله به صهیونیست ها سخن نمی گوید اما در مقابل مسلمانان شیعه و سنی را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند . 

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
دو روی یک سکه/داعش و رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مفتی‌های داعش همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی را مجاز کردند



اخبار,اخباربین الملل ,گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش در "فتوایی" جدید از ضرورت همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی در صورت اقتضای منافع این گروه خبر داد.

به گزارش از پایگاه خبری البوابة، تعدادی از سایت‌هایی که اخبار مربوط به گروه تروریستی داعش را پیگیری می‌کنند، گزارش دادند که مسئولان دینی این گروه تروریستی فتوای بحث برانگیزی را صادر کرده که براساس آن برقراری تماس با آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری با آن‌ها در صورتی‌که منافع این گروه اقتضا کند، جایز است.

این سایت‌ها هم‌چنین گزارش دادند که بر اساس متن فتوای، "همکاری با کفار در جنگ علیه کفار" جایز است و آنها ادعا کرده‌اند که مسلمانان نیز با یهودیان برای مبارزه با کفار همکاری کرده‌اند.

سایت‌های مذکور به نقل از برخی رهبران تشکیلات تروریستی داعش گزارش دادند که احتمال همکاری این تشکیلات با برخی طرف‌ها در یمن نیز وجود دارد.

 اخبار  بین الملل  -  ایسنا