اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توانایی ویژه مرد ۲۴ انگشتی!!



 

 

توانایی ویژه مرد ۲۴ انگشتی

 

واندری هرناندز گاریدو لقب «مرد ۲۴تایی» را به خاطر انگشت های دست و پایش کسب کرده است یعنی در هر دست و پا شش انگشت دارد که خودش به این انگشتان خیلی افتخار می کند و آنها را مایه مباهات خود می داند.


او می گوید تعداد اضافی انگشتان او را قادر به کارهای عجیب و غریب مثل بالا رفتن از درختان و مکان های صعب العبور می کند. از مشاغل مهم او عکس گرفتن با توریست ها و بریدن نارگیل ها است که در این کار مهارت زیادی دارد.

 

اخیراً یکی از گردشگران برای عکس گرفتن با او ۱۰ دلار پرداخت کرد در حالیکه به گفته هرناندز در این کشور مردم به طور متوسط ماهیانه ۲۰ دلار درآمد دارند.

 

او شغل ثابتی ندارد و به کمک ۲۴ انگشت خود سعی می کند امور خانواده خود را بگذراند. در کودکی هرناندز با فیدل کاسترو نیز دیدار داشته است. هرناندز می گوید میلیون ها دوست از سراسر کشور دارد که هر روز برای دیدن انگشتانش به خانه او می آیند ولی او همچنان به زندگی عادی خود ادامه می دهد./اخبار ارسالی به آفتاب


ویدیو مرتبط :
توانایی خارق العاده ی این مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن ازدواج كرد!



 

مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن ازدواج كرد!

 

رسانه های دولتی پاكستان از ازدواج یك مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن خبر دادند.«اظهر حیدری»كه یك مرد ۲۸ ساله و اهل پاكستان است در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، عنوان كرد: من از زمان كودكی با دختر عمویم كه «حمیرا قاسم حیدری» نام دارد، نامزد بوده ایم، اما من علاقه ای به ازدواج با او نداشتم.

 

این مرد جوان ادامه داد: من عاشق یك دختر ۲۱ ساله به نام «رومانا آسلام» هستم.

 

هنگامی كه این موضوع را با او در میان گذاشتم، او پیشنهاد كرد كه با او و دختر عمویم ازدواج كنم و من هم پذیرفتم. پس از آ ن قرار شد در عرض ۲۴ ساعت با هر دوی آنان ازدواج كنم.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «داون» پاكستان، این مرد جوان ۲۸ ساله كه شاگرد یك عطاری است، خاطر نشان كرد: من از اینكه همزمان می توانم با دو زن ازدواج كنم، بسیار خوشحالم.

 منبع: ایسنا