اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توافق آهن فروشان برای باز کردن مغازه‌ ها


همزمان با برگزاری جلسات متعدد آهن فروشان با سازمان مالیاتی و کسب نتایج مطلوب؛ مغازه داران این صنف امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با برگزاری جلسات متعدد آهن فروشان با سازمان مالیاتی و کسب نتایج مطلوب؛ مغازه داران این صنف امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

 از اوایل هفته جاری موضوع اعتراض آهن فروشان به میزان مالیات بر ارزش افزوده خود باعث شد تا فروشندگان اصناف ضمن بسته بودن مغازه ها اعتراض خود را به رقم مالیات ها عنوان نمایند.

البته پیش از این محمد آزاد رئیس اتحادیه آهن فروشان ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر برای هر مغازه در صنف آهن فروشان رقم‌های بالای 100 میلیون تومان برای مالیات بر ارزش افزوده ارسال شده است، گفته بود: جلساتی با مسئولان مالیاتی برای اعلام اعتراض آهن فروشان در تعیین میزان مالیات بر ارزش افزوده برگزار در صدد راهکاری برای بهبود اوضاع آهن فروشان هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد ضمن گلایه از اینکه در حال حاضر فروشندگان این صنف در خرید و فروش خود امکان صدور فاکتور خرید ندارند، تصریح کرد: این امر باعث شده تا سازمان مالیاتی دوبار برای آنها مالیات منظور کند به این صورت که مالیات نخست در بورس و مالیات بعدی در معاملات فروش برای مغازه داران در نظر گرفته می‌شود.

آزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال رایزنی با سازمان مالیاتی و شرکت بورس برای پذیرش پیشنهادات خود هستیم، گفت: اصناف آهن اعتصاب نکرده اند.

امروز براساس اعلام معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گویا در جلسه مشترکی که دیشب در محل استانداری تهران با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری، رئیس اتحادیه آهن‌فروشان، معاون سازمان امور مالیاتی، رؤسای سازمان مالیاتی شهر تهران و استان تهران برگزار شده بود مشکل آهن فروشان حل خواهد شد.

البته آهن فروشان نیز روز گذشته با ارسال صورت جلسه‌ای در سایت رسمی اتحادیه آهن فروشان تا حدودی به کسب نتایج مطلوب این جلسات امیدوار هستند.

متن صورت جلسه روز گذشته اعضای صنف نمایندگان بازار آهن فروشان به شرح زیر است:

در ساعت 15 روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه سال 92 اعضای صنف نمایندگان بازار آهن شادآباد، بهاران و پائیزان در محل اتحادیه ضمن مذاکران مفصل و انعکاس مشکلات همکاران به تصمیم گیری زیر رسیدند:

1- موضوع مالیات بر ارزش افزوده سال های 89 ، 90 و 91 توسط ریاست اتحادیه پیگیری و براساس واقعیت تصمیم گیری و پرداخت شود و کلیه جرایم آن نیز مورد بخشودگی قرار گیرد.

2- ارتباط محاسبه مالیات عملکرد و ارزش افزوده غیر منطقی می‌باشد.

3-شرکت بورس کالا و کارخانجات تولیدی مکلف گردند کالای خود را به اعضای صنف دارای پروانه کسب بفروشند و آمار معاملات را به اتحادیه بدهند تا قابل پیگیری باشد.

4- نمایندگان کسبه بازار آهن موافقت نمودند که از صبح روز چهارشنبه بازار باز  و همه به کار و کسب خود مشغول شوند، تا اتحادیه پیگیری امور بالا را انجام دهد.

5- ضمناً از این تاریخ به بعد هیچ گونه اطلاعیه و پلاکاردی تحت عنوان هیئت مدیره بازار آهن داده نشود و اطلاع رسانی صرفاً از طریق هیئت امناء و اتحادیه به اعضاء معتبر می‌باشد.


ویدیو مرتبط :
مغازه داران آکروبات باز کفش فروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهاب گردان:ذوب آهن با قهرمانی آسیا به ایران باز می گردد



 

 

 

شهاب گردان:ذوب آهن با قهرمانی آسیا به ایران باز می گردد

 

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما با جام قهرمانی هشتمین دوره لیگ قهرمانان آسیا به ایران باز می گردد.

شهاب گردان افزود: شاید برخی باور نمی کردند ذوب آهن بتواند تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا پیش آید اما این اتفاق افتاد و اکنون این تیم در دیدار فینال به مصاف سئونگنام کره جنوبی می رود و شک نکنید که تیم ما در بهترین شرایط روحی و روانی برای کسب جام قهرمانی است.

دروازه بان ذوب آهن در ادامه گفت: شناخت نسبتا خوبی از تیم سئونگنام کره جنوبی داریم و کادر فنی نکات بسیار مهمی را در ارتباط با نقاط قوت و ضعف آنها به ما گوشزد کرده و باید بپذیریم که تیم قدری هستند و بازی سختی را پیش رو داریم اما از طرفی نسبت به پوهانگ و الهلال قویتر نیستند و توانایی پیروزی برآنها و کسب جام قهرمانی را در توکیو داریم.

وی در خصوص شرایط آب و هوایی توکیو نیز ادامه داد: خوشبختانه حضور زودهنگام ما در توکیو که بر مبنای علمی صورت گرفت باعث خواهد شد که به شرایط زمانی، مکانی و آب وهوایی عادت کنیم و در روز مسابقه در ورزشگاه ملی توکیو با یک وضعیت جسمی و روحی خوب به میدان برویم از طرفی واقعیت این است که بازیکنان فقط به قهرمانی می اندیشند.

گردان خاطر نشان کرد: یک مجموعه همدل از کارخانه تا باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همچنین هواداران که تیم با اقتدار به فینال رسید و اکنون در آستانه کسب مقام قهرمانی قرار دارد و بدون اغراق می گویم شانس تیم ما حتی بیشتر از تیم کره‌ای است و همه اینها برای سربلندی فوتبال باشگاهی در ایران است که خوشبختانه رقم خورده است.