اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توئیتر با تصاویر مهربان تر برخورد می‌کند!


تصاویر بیشتر از گذشته مورد مهر و محبت توئیتر قرار می‌گیرند، از این پس کاربران قادر خواهند بود به جای بریدن تصاویر، آنها را به صورت کامل نمایش دهند.

وب‌سایت فارنت - محمد کاملان: تصاویر بیشتر از گذشته مورد مهر و محبت توئیتر قرار می‌گیرند، از این پس کاربران قادر خواهند بود به جای بریدن تصاویر، آنها را به صورت کامل نمایش دهند.

توئیتر از این پس به جای بریدن تصاویر آنها را کامل نمایش خواهد داد

اگر از کاربران توئیتر باشید، حتماً‌ می‌دانید که تصاویر پیش از این در توئیتر به صورت کراپ شده و در اندازه‌های نامناسب قرار داده می‌شد، اما از این به بعد دیگر نگران این مشکل نباشید چرا که امکان نمایش تصاویر به صورت کامل میسر شده است. این امکان جدید در توئیتر از هم‌ اکنون قابل استفاده است.

جالب اینجاست که توئیتر در کنار استفاده از عکس‌های کامل و کراپ نشده، نحوه نمایش توئیت‌هایی را که چند عکس در آنها ضمیمه شده را نیز تغییر داده است.

توئیتر از این پس به جای بریدن تصاویر آنها را کامل نمایش خواهد داد

به این ترتیب شاهد ویژگی جدیدی در توئیتر هستیم که شباهت‌های زیادی به قابلیت عکس‌های کلکسیونی در فیس‌بوک دارد، در این حالت کاربران قادر هستند پیش‌نمایشی از یک عکس در میان عکس‌های موجود داشته باشند. این ویژگی در زمانی که عکس‌های زیادی برای مشاهده در یک توئیت قرار داده شده‌اند کاربرد زیادی دارد.


ویدیو مرتبط :
با محیط زیست باید مهربان تر برخورد کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاد مهربان تئاتر+تصاویر



استاد مهربان , تئاتر

 

"حمید سمندریان" مدرس و كارگردان تئاتر با بیش از نیم قرن سابقه در این عرصه هنوز استاد مهربان هنرجویان تئاتر است.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛حمید سمندریان متولد،1310 تهران است.او فعالیت هایش را از زمان تحصیل در دوره متوسطه آغاز كرد.او پس از اتمام این دوره به اروپا سفر كرد و در آسمان دوره مهندسی شوفاژ سانترال را در دانشگاه صنعتی برلین گذراند و پس از آن به هنرهای نمایشی هامبورگ وارد شد.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

و طی تحت آموزش ادوارد ماركس كه یكی از استادان برجسته تئاتر بود،6 سال تحصیل كرد و به صورت حرفه ای وارد كار تئاتر شد. او به دعوت اداره هنرهای نمایشی دراماتیك به ایران برگشت و نمایشنامه دوزخ ژان پل سارتر را در تالار نوبنیاد به روی صحنه آورند.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

او به دعوت مهندس هوشنگ،دكتر بركشلی و با همكاری دكتر مهدی نامدار،دانشكده تئاتر دانشگاه تهران را بنیان گذاشت و كار تدریس را آغاز كرد كه تا به امروز نیز ادامه دارد.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

او كلاس های آزاد بازیگری را در سال 1373 تاسیس كرد كه تا به امروز هنرجویان بسیاری از آن جا فارغ التسهیل شدند.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

هنرمندانی چون مریم متعرف،فریبرز عرب نیا،احمد آقالو،پرویز پورحسینی،فتحعلی اویسی،حامد كمیلی،خسروسینایی،میرطاهر مظلومی،كیومرث مرادی،حمید فرخ نژاد، قطب الدین صادقی،محمد رحمانیان،محمد یعقوبی،پیام دهكردی،حسین كیانی،شهرام عبدلی،یوسف تیموری،و شهاب از این آموزشگاه به عرصه حرفه ای كار هنر وارد شدند.

حمید سمندریان در سال 1342 گروه هنری پاسارگاد را تشكیل داد كه هنرمندانی چون اسماعیل محرابی،جمشید مشایخی،ثریا قاسمی،اسماعیل شنگله،مهدی فخیم زاده،در آن حضور داشتند.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

از نمونه كارهایی كه او كارگردانی كرده است می توان به ملاقات بانوی سالخورده در سال 1351 و 1386 (ازدواج آقای می سی سی پی )در سال 1368 (دایره گچی قفقازی )در سال 1377،‌(مرغ دریایی) در سال 1356 ،(بازی استریندبرگ) در سال 1351 و 1378 (كرگردن) در سال 1351 ،(نگاهی از پل) در سال 1348،آندورا در سال 1346 ،‌لئوكادیا در سال 1343،‌هركول و طویله اوجیاس در سال 1344 ،طبیب اجباری در سال 1343 ، مرده های بی كفن و دفن در سال 1341 اشاره كرد.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

 

استاد مهربان , تئاتر

 

وی در تئاتر رادیویی نمایش های انتیگون را در سال 1376 فیزیكدان ها در سال 1366 اقدامات وگا در سال 1341 ،همزاد درسال 1341 ،‌پنچری در سال 1341 و غروب روزهای آخر پاییز را در سال 1341 كارگردانی كرد.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

 

استاد مهربان , تئاتر

 

 

سمندریان در زمینه كارگردانی تله تئاتر، نمایش های غروب روزهای پاییز در سال 1342 بازی استریندبرگ در سال 1351، خمره در سال 1351،جراحی پلاستیك در سال 1340 و پلوفت در سال 1340 را در كارنامه خود دارد.

 

استاد مهربان , تئاتر

 

 

استاد مهربان , تئاتر

 

 

 

این مدرس تئاتر نمایشنامه‌های "غروب روزهای پائیز"، "پنچری" ،"ازدواج می‌سی‌سی‌پی"، "دایره گچی قفقازی"، "رومولوس كبیر"،" ملاقات بانوی سالخورده"،"باغ وحش شیشه‌ای"، "آندورا"، "هركول و طویله اوجیاس"، "فیزیكدان‌ها"، "فرشته‌ای به بابل می‌آید"،"چگونه رنج‌های آقای موكین پوت برطرف می‌شود"، "مكبث" و "بازی استریندبرگ" را ترجمه كرده است./ خبرگزاری : باشگاه خبر نگاران