اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهیه فیلم و عکس از دختران جوان برای رسیدن به پول/ زندان در انتظار مجرم شیراز



فرد كلاهبردار و شیادی كه با اغفال زنان و دختران مبلغ 400 میلیون ریال از آنان اخاذی كرده بود، در شهرستان "فسا" استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" در این زمینه گفت: یك فقره پرونده از طریق دادسرا با موضوع كلاهبرداری،اخاذی وتهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص به پلیس فتا شهرستان ارجاع و موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "مصطفی محمدی" ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم در شهرستان شیراز شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

وی تصریح كرد: متهم در تحقیقات به جرم ارتكابی اقرار و بیان كرد خود را تحت عنوان های مختلف معرفی و پس از دادن وعده و ارتباط با شاكیان و تهیه فیلم و عكس، آنها را نسبت به انتشار تصاویر تهدید و سپس اخاذی می كرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینكه در بررسی های انجام شده مشخص شد وی مبلغ 400 میلیون ریال اخاذی كرده است، افزود: متهم با تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
انتظار طولانی برای رسیدن آمبولانس در شهرک صنعتی شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام در انتظار ۷ متجاوزی که از دختران فیلم غیر اخلاقی تهیه می‌کردند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اعدام در انتظار ۷ متجاوزی که از دختران فیلم غیر اخلاقی تهیه می‌کردند29

روزنامه جام‌جم:  پرونده 9 عضو باند شرارت که با ربودن دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم‌های غیراخلاقی تهیه می‌کردند، به واحد اجرای احکام دادگستری گیلان ارسال شد و به این ترتیب 7 نفر از آنها در آستانه اعدام قرار گرفتند.

 

رسیدگی به این پرونده سال 89 با شکایت دختر 18 ساله‌ای علیه 9 مرد جوان به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم غیراخلاقی از وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی گیلان قرار گرفت.

شاکی در این باره گفت: روز حادثه من و نامزدم در حال رفتن به خانه اقواممان بودیم که 3 مرد در خیابان راهمان را سد کردند. آنها با ادعای این که پلیس هستند، از ما مدارک هویتی خواستند و سپس به ما گفتند ارتباط شما پنهانی است. آنها بدون توجه به حرف‌های ما، نامزدم را کتک زدند. سپس از او خواستند از خانه مدارک خودش و مرا بیاورد و تحویلشان دهد. پس از رفتن نامزدم، مردان جوان مرا به زور سوار خودرو کرده و از محل دور شدند.

وی با اشاره به ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، گفت: آنها مرا کتک زدند و به منطقه جنگلی در حومه شهر منتقل کردند. در حومه شهر 6 مرد دیگر نیز به آنها پیوستند و همه آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

شاکی افزود: مردان شیطان‌صفت از صحنه‌های آزار و اذیت من فیلمبرداری و تهدید کردند اگر علیه آنها شکایت کنم، دوباره مرا می‌ربایند.در پی این شکایت، نامزد دختر جوان نیز در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کرد.با اطلاعات به دست آمده از مرد و زن جوان، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شیطان‌صفت انجام و جستجوی پلیس برای دستگیری آنها آغاز شد.

 

تحقیق در این باره ادامه داشت تا این که چند روز بعد از شکایت، دختر جوان به طور اتفاقی یکی از مردان شرور را در خیابانی نزدیک دادسرا مشاهده کرد.او که بشدت وحشت کرده بود، سراسیمه وارد واحد انتظامات دادسرا شد و از ماموران خواست متهم را دستگیر کنند. به این ترتیب متهم جوان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.متهم در بازجویی مقدماتی گفت که به اشتباه دستگیر شده است، اما در مواجهه حضوری با شاکی، او مرد جوان را شناسایی و یکی از مردان آزارگر معرفی کرد.

 

بنا بر این مرد جوان دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد دختر جوان را همراه دوستانش ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده و از این صحنه‌ها فیلمبرداری کرده‌اند.در پی اظهارات تکاندهنده متهم، همدستان دیگر او تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، یک دختر نوجوان دیگر با حضور در پلیس آگاهی، شکایت مشابهی را مطرح کرد. در تحقیق از این نوجوان نیز معلوم شد، مردی که یکی از اعضای باند وحشت بوده، به بهانه دوستی او را اغفال کرده و با انتقال به جنگلی، همراه چند نفر از دوستانش مورد آزار و اذیت قرار داده و از این صحنه‌ها فیلم غیراخلاقی تهیه کرده‌اند. مردان شرور او را نیز تهدید کرده بودند در صورتی که شکایت کند، فیلم را در سطح شهر پخش می‌کنند.با اطلاعات به دست آمده از این نوجوان معلوم شد، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور با هم مطابقت دارد و آنها در هر 2 مورد آدم‌ربایی و آزار و اذیت نقش داشته‌اند.

جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این که ماموران پاتوق‌های آنها را شناسایی و 8 متهم فراری را در لاهیجان و شرق گیلان دستگیر کردند.

 

با اعتراف متهمان و محاکمه آنها قضات شعبه 12 دادگاه کیفری استان گیلان 7 نفر از متهمان را به اعدام و 2 نفر دیگر را به تحمل شلاق محکوم کردند.با اعتراض متهمان، پرونده به دیوان عالی کشور رفت و روز گذشته با تایید این حکم، پرونده متهمان به واحد اجرای احکام دادگستری استان گیلان فرستاده شد تا بزودی حکم مردان شرور به مرحله اجرا درآید. این در حالی است که جستجوی پلیس برای یافتن 4 عضو فراری این باند ادامه دارد./جام جم