اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهیه فیلم سیاه از یک دختر جوان


مردی که با ربودن و بیهوش کردن دختر جوان، او را با همدستی دوستش مورد آزار و اذیت قرار داده بود و با تهیه فیلم سیاه دختر جوان را تهدید به مرگ می‌کرد، به همراه همدستش در تهران دستگیر شد.

هفته گذشته دختری جوان، با حضور در پلیس آگاهی شهریار از 2 مرد به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. شاکی به پلیس گفت: روز حادثه در خیابان منتظر تاکسی بودم که به ملاقات یکی از دوستانم در تهران بروم. دقایقی بعد خودرویی مقابلم توقف کرد. با دیدن راننده که یکی از همکارانم بود، سوار خودرو شدم. در میانه راه همکار من نوشیدنی تعارف کرد که با خوردن آن بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم درون یک خانه بودم و متوجه شدم در دام شیطانی همکارم گرفتار شده‌ام. قصد فرار داشتم که مرد صاحبخانه مرا در خانه حبس کرد و دقایقی بعد مرد غریبه‌ای که از دوستانش بود به وی ملحق شد. آنها مرا مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند و با تلفن همراه از من فیلم سیاه تهیه کردند.

تهدید به مرگ شاکی از سوی متهمان
دختر جوان با اشاره به تهدیدهای تلفنی مردان شرور گفت: 2 مرد شرور چند روز بعد از حادثه، تلفنی با من تماس گرفتند و مرا به مرگ تهدید کردند. مردان شرور گفتند اگر از آنها شکایت کنم، فیلم سیاه تهیه شده از صحنه‌های آزار و اذیتم را در شهر پخش کرده و آبروی خانواده‌ام را می‌برند.

با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و آغاز تحقیقات جستجو برای دستگیری 2 شرور آزارگر ادامه پیدا کرد تا این که مخفیگاه آن دو در تهران شناسایی شد. متهمان فراری هنگام خروج از منازلشان دستگیر شدند.متهمان در پلیس آگاهی بازجویی شدند و در مواجهه حضوری با شاکی به ربودن و محبوس کردن وی در خانه اعتراف کردند.

اعتراف به گناه
یکی از متهمان به پلیس گفت: من شاکی را می‌شناختم هر کاری می‌کردم تا با او ارتباط برقرار کنم بی‌فایده بود و فقط به عنوان یک همکار به من احترام می‌گذاشت. روز حادثه با دیدن شاکی که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود، تصمیم به عملی کردن نقشه شیطانی‌ام گرفتم. با فریب دختر جوان او سوار خودرو شد و به سمت مقصدمان حرکت کردیم. در میانه راه با آبمیوه مسموم او را بی‌هوش کرده و در غیاب خانواده‌ام وی را به خانه‌مان در تهران منتقل کردم و به اتفاق دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم و پس از ارتکاب جرم متوجه شدیم قصد شکایت دارد که تهدید کردیم در صورت پیگیری شکایت فیلم او را منتشر خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از متهمان برای کشف فیلم سیاه تهیه شده از شاکی ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫دزدیده شدن دختر جوان سوژه فیلم جدید اصغر فرهادی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهیه فیلم سیاه از دختر جوان توسط 2 متجاوز


دو پسر جوان که با ترفندی دختر جوانی را اغفال کرده به جشن تولدی در یکی از باغ های شهریار کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

روزنامه جام جم: دو پسر جوان که با ترفندی دختر جوانی را اغفال کرده به جشن تولدی در یکی از باغ های شهریار کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

در ماه های گذشته پلیس آگاهی غرب استان تهران در جریان پرونده ای قرار گرفتند که در آن دختر جوانی قربانی سناریوی شوم دو پسر شرور شده بود.

ماجرای این پرونده این بود که دختر جوانی در فضای مجازی با پسری آشنا می شود و با او دستی اینترنتی بر قرار می کند. از این رابطه دوستی زیاد نگذشته بود که پسر جوان از طریق شبکه اجتماعی برای او دعوت نامه جهت شرکت در جشن تولد در یکی از باغ های شهریار را می فرستد.

دختر جوان به خاطر اصرار ها و تقاضاهای پی در پی دوست مجازی اش با این درخواست موافقت کرد و چند شب بعد وارد این جشن می شود.

متاسفانه دختر جوان در این جشن توسط دو پسر مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بدتر اینکه پسران نیز از این اقدام بی شرمانه شان فیلمبرداری کرده و از این طریق از دختر جوان حدود 70 هزار تومان اخاذی می کنند.

پلیس با جمع آوری اطلاعات توانست یکی از متهمان را دستگیر و با همکاری فرد دستگیر شده دومین نفر را که در این اقدام نقش داشت نیز بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال دهد.

پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.