اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهیه فیلم از دختر جوان برای رسیدن نیت مجرمانه



عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی در شهرستان سنندج دستگیر شد .

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتای انتظامی استان کردستان در تشریح این خبر بیان داشت : متهمی که با تهیه فیلم از خانمی جوان ، اقدام به تهدید و اخاذی از او کرده بود توسط مأموران این پلیس دستگیر شد .

سرهنگ "فرامرز شاکری" افزود : متهم که با شاکیه دوست بوده از طریق وب کم اقدام به تهیه فیلم و عکس از او کرده و با ارسال فیلم تهیه شده از شاکی ، او را تهدید که چنانچه مبلغی مشخص به حساب بانکی وی واریز نکند ، تصاویر و فیلم های شاکیه را در فضای مجازی منتشرخواهد کرد .

وی ادامه داد : با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و متهم که ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور می باشد شناسایی و با استفاده از ارتباط صوری متهم به شهرستان سنندج دعوت و نهایتا" در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد .

رئیس پلیس فتای انتظامی استان کردستان اظهار داشت : در بازجویی های انجام گرفته متهم به بزه ارتکابی اعتراف و اذعان داشت ؛ در فضای مجازی با شاکی آشنا شده و پس از اغفال او ، از وی عکس و فیلم تهیه نموده و با ارسال عکس ها ، شاکی را تهدید که اگر مبلغ درخواستی را به حسابم واریز نکند اقدام به انتشار فیلم و عکس شاکیه می کنم .

سرهنگ شاکری در خاتمه تصریح کرد : متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و به اتهام تهدید و اخاذی با قرار مناسب بازداشت شد .

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
اشتباه فاحش دختر جوان برای رسیدن سریع به مویایل خود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید به انتشار فیلم دختر جوان برای رسیدن به 2 میلیون تومان



اخبار,اخبار حوادث ,انتشار فیلم دختر جوان

 

اخبار حوادث - سرانجام دوستی اینترنتی؛
تهدید به انتشار فیلم دختر جوان برای رسیدن به 2 میلیون تومان

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی از دستگیری پسری جوان که قصد اخاذی 20 میلیونی از دختر مشهدی را داشت، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح این خبر گفت: دختر خانمی جوان به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر اخاذی از وی به مبلغ 20 میلیون ریال را داشت.

شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: حدود یک سال پیش در یكی از شبکه های اجتماعی با پسری که خود را هم سن من معرفی کرده بود، آشنا شدم و پس از یکسال آشنایی در فضای مجازی، رابطه دوستی خود را در شبکه های احتماعی روی موبایل ادامه دادیم تا اینکه، او از من خواستگاری کرد و برای آشنایی بیشتر مرا به منزل خود دعوت کرد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: از آنجایی که خانواده ام افرادی متدین و مذهبی هستند بدون اطلاع آنها قدم در منزل او گذاشتم و وقتی متوجه شدم مادرش در منزل هست خیالم راحت شد و مدت یک ساعت را در منزل آنها گذراندم و فردای آن روز در شبکه اجتماعی تحت موبایل فیلم هایی که بی خبر از من گرفته بود را برایم ارسال کرد و پس از آن شروع به تهدیدم کرد که اگر مبلغ 20 میلیون ریال را نپردازم، فیلم گرفته شده را در اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش خواهد کرد. و ابتدا مبلغ یك میلیون و 500 هزار ریال را پرداختم و برای باقی پول از او مهلت خواستم که قبول نکرد و با دیدن شرایط دشوار پیش آمده موضوع را با پدرم در میان گذاشته و برای حل آن به پلیس فتا استان مراجعه کردیم.

سرهنگ عرفانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به طرح شکایت توسط شاکی، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا در بررسی های فنی و عملیاتی صورت گرفته طی 24 ساعت مجرم را دستگیر و به همراه سیستم رایانه اش، او را پلیس فتا منتقل كردند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت : متهم که از دستگیری اش توسط پلیس فتا متحیر شده بود با دیدن شواهد به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص بزه خود بیان کرده که ابتدا قصد نداشتم از شاکی پول بگیرم و فیلم را برای خودم گرفته بودم ولی وقتی موضوع را با دوستانم درمیان گذاشتم آنها تحریکم کردند که می توانی وجهی را از شاکی در قبال فیلمی که داری بگیری و فکر نمی کردم اهمیت این کار تا این حد زیاد باشد.

سرهنگ عرفانی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: پلیس فتا با حفظ حریم خصوصی افراد، دوست و همراز شما شهروندان عزیز می باشد بنابراین در مواقع گرفتاری، حل مشکل را به عهده پلیس بگذارید.  گفتنی است متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادگاه اعزام شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران