اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران یخ می‌زند



اخبار,اخباراجتماعی ,پیش بینی هوا

 

اخبار اجتماعی - تهران یخ می‌زند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه کاهش دما و بارش پراکنده باران در تهران خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری روز چهارشنبه گفت: سامانه بارشی که طی چند روز گذشته در کشور فعال بوده از بعد از ظهر چهارشنبه ابتدا از شدت بارندگی و پس از میزان ابرناکی آن در سواحل شمالی کشور به طور موقت کاسته می‌شود ولی با نفوذ سامانه بارشی دیگر از غرب کشور بارش باران و برف و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد مناطق غرب، جنوب غرب، شمال غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و از پنجشنبه به تدریج استان‌های حاشیه دریای خزر را فراگیر می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در روز جمعه بتدریج در شمال غرب و در سایر نواحی یاد شده تا ابتدای روز شنبه بارش پایان می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه از اواسط روز پنجشنبه تا اوسط روز جمعه شمال خلیج فارس مواج و توفانی است، خاطرنشان کرد: تا روز شنبه در برخی مناطق شرق و جنوبی شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز پنجشنبه ابری گاهی با بارش باران در شهرهای شمالی بارش برف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با 7 درجه کاهش به صفر و 3 درجه سانتیگراد به بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت ابری گاهی با بارش باران در شهرهای شمالی بارش برف در اوایل شب با کاهش ابر خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به یک درجه زیر صفر و 6 درجه بالای صفر خواهد رسید.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کنسرت علی زند وکیلی گروه زند -برج میلاد تهران 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران یخ می زند


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تهران از امشب به زیر صفر می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تهران از امشب به زیر صفر می‌رود.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز چهارشنبه بجز جنوب شرق کشور برای سایر نقاط کشور بارش باران، وزش باد، در مناطق سردسیر و مرتفع کولاک برف و در مناطق جنوبی تر رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که در روز سه‌شنبه بارش در دامنه‌های جنوبی زاگرس و سواحل غربی دریای خزر و چهارشنبه در شمال‌شرق و سواحل شرقی خزر از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: از بعد از ظهر سه‌شنبه بتدریج بارش در مناطق غربی کشور قطع خواهد شد و دامنه بارش روز چهارشنبه محدود به شمال‌شرق، شرق و سواحل جنوبی دریای خزر خواهد شد و از بعدازظهر چهارشنبه بتدریج سامانه بارشی فوق از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روز سه‌شنبه برخی مناطق تحت تاثیر سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و چهارشنبه با خروج سامانه فوق وزش بادهای شمالی و سرد در غالب نقاط کشور بویژه نیمه شرقی رخ خواهد داد.

وی با بیان این که تا روز جمعه خلیج‌فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود. از عصر پنج شنبه بتدریج در برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر و شمالغرب کشور بارش برف و در روز شنبه برای برخی مناطق نوار شمالی کشور کولاک برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس در روز چهارشنبه آسمان پایتخت نیمه ابری و وزش باد در شهرهای شرقی بارش پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با 4 درجه کاهش به 2- و 9 درجه سانتیگراد می‌رسد.

 همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط غبارصبحگاهی پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به صفر و 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.