اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران پنجشنبه تعطیل می شود؟


در صورت نیاز روز پنج شنبه شهر تهران را تعطیل اعلام می‌کنیم چون هم اکنون تهران در شرایط ناسالم و هشدار قراردارد اما هنوز به مرحله اضطرار نرسیده است.

خبرگزاری ایلنا: با ورود دوباره ریزگردها به آسمان اکثر استان‌های کشور و حرکت آن به سوی پایتخت و همچنین پیش بینی افزایش دمای تهران به 40درجه سانی‌گراد معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد با شرایط موجود در صورت نیاز تهران تعطیل می شود.

محمد رضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران  گفت:‌ با افزایش دمای هوای تهران به 40 درجه سانتی‌گراد در روزهای آتی، وضعیت ناسالم آلودگی هوا و بروز پدیده ریزگردها در صورت نیاز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل می شود.

وی ادامه داد:‌در صورت نیاز روز پنج شنبه شهر تهران را تعطیل اعلام می‌کنیم چون هم اکنون تهران در شرایط ناسالم و هشدار قراردارد اما هنوز به مرحله اضطرار نرسیده است.

 بر اساس گزارش سازمان هواشناسی،‌ تا روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب درمناطق شمال غرب، شمال و جنوب شرق كشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود كه این شرایط برای روز پنجشنبه با شدت ضعیف‌تری پیش بینی می‌شود.

همچنین بر اساس نقشه ‌های موجود در غرب و و جنوب غرب از فردا بروز پدیده گرد و غبار پیش بینی می‌شود البته تا روز جمعه به طور متناوب وزش باد و گرد و خاك برای جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از شمال شرق كشور دور از انتظار نیست.

وضعیت آب و هوای تهران نیز صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود البته از ظهر امروز افزایش دما در تهران به 40 درجه سانتی گراد بالای صفر درجه افزایش خواهد یافت.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی هوای تمامی نقاط کشور از امروز با افزایش دمای همراه خواهد بود که البته استان خوزستان با حداكثر دمای 47 درجه سانتیگراد گرم‌ترین استان و چهارمحال و بختیاری با حداقل دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر خنك‌ترین استان‌های كشور خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
با مردم در یکروز تعطیل در حواشی تهران - آبعلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سینماهای تعطیل شده تهران


کلان شهر تهران با جمعیت میلیونی با وجود ساخت سینماها و پردیسهای جدید سینمایی همچنان از کمبود فضا و مکان نمایش فیلم رنج می برد.