اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران شنبه و یکشنبه تعطیل نیست


استاندار تهران با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در روزهای شنبه و یکشنه (۱۲ و ۱۳ مرداد) و حضور سران برخی از کشورها در پایتخت اعلام کرد که تهران در این ۲ روز تعطیل نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در روزهای شنبه و یکشنه (۱۲ و ۱۳ مرداد) و حضور سران برخی از کشورها در پایتخت اعلام کرد که تهران در این ۲ روز تعطیل نخواهد بود.

در حالی که به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب و حضور تعداد زیادی از روسای جمهوری، نخست وزیران، روسای مجالس، وزرا و مسئولان کشورهای خارجی در روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه، احتمال تعطیلی تهران داده می‌شد.

مرتضی تمدن استاندار و رئیس شورای تأمین استان تهران در همین راستا در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که پایتخت در این ۲ روز تعطیل نخواهد بود.

این درحالی‌است که در ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی در سال ۱۳۷۶ و اجلاس جنبش غیرمتعهدها در سال گذشته، شهر تهران چند روز تعطیل بود.


ویدیو مرتبط :
یکشنبه ها تعطیل است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شنبه کرج هم تعطیل شد/استاندار تهران:تعطیلی روز یکشنبه در ابهام



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

استاندار تهران: فردا، ‌آلودگی در تهران اوج می‌گیرد/ تعطیلی روز یکشنبه در ابهام

استاندار تهران گفت: اوج آلودگی هوای تهران روز شنبه است و این وضع تا عصر یكشنبه ادامه دارد اما هنوز درباره تعطیلی روز یکشنبه به جمع بندی نرسیده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مرتضی تمدن استاندار تهران با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: ادارات دولتی،بانک‌ها و مراکز آموزشی  به علت الودگی هوا در روز شنبه تعطیل است اما در خصوص تعطیلی روز یکشنبه به جمع‌بندی کاملی نرسیده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آلودگی در روز یکشنبه در اوج خود قرار می‌گیرد، گفت: اوج آلودگی هوای تهران روز شنبه است و به همین دلیل فردا تعطیل اعلام شد.

تمدن خاطر نشان کرد: آلودگی هوای تهران از عصر یکشنبه کاهش پیدا می‌کند./باشگاه خبرنگاران 

شنبه کرج هم تعطیل شد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: به علت آلودگی هوا ،فردا شنبه ادارات و مدارس این استان تعطیل است.

ˈکاوه حدادپور ˈ عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : براساس گزارش هوا شناسی و مرکز سنجش آلودگی هوا اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز میزان آلودگی هوای این استان فردا افزایش می یابد.

وی ادامه داد: به همین علت عصر امروز کار گروه پیشگیری از آلودگی هوا و محیط زیست استان البرز برای تعطیلی ادارات و مدارس این استان تصمیم گیری کرد.

حدادپور گفت : مراکز درمانی ، کشیک بانک ها و دانشگاه پیام نور به خاطر برگزاری امتحانات در استان البرز تعطیل نیست.

وی به مردم استان توصیه کرد برای کاهش آلودگی هوا و پیشگیری از خطرات ناشی از این آلودگی از سفرهای غیر ضروری در سطح استان خودداری کنند./ایرنا