اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران رکورددار مصرف بنزین در کشور


مصرف بنزین کل کشور روز سه شنبه (سوم فروردین ماه) با ۴ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) به ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار رسید.

خبرگزاری میزان: مصرف بنزین کل کشور روز سه شنبه (سوم فروردین ماه) با ۴ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) به ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار رسید.

استانهای تهران با ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، فارس با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و خراسان رضوی با چهارمیلیون و ۱۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند.

مصرف نفتگاز نیز در روز سه شنبه (سوم فروردین ماه ۹۵) با ۸ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید.  

شایان یادآوری است که مصرف بنزین کل کشور روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) با چهار میلیون لیتر کاهش نسبت به روز یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) به ۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید.

مصرف نفتگاز نیز در روز دوشنبه با ۳۰  درصد کاهش به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید.

شایان ذکر است که مصرف بنزین کل کشور روز یکشنبه با ۲۳ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز شنبه (٢٩ اسفندماه) به ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مصف نفتگاز در این روز با ۳۱ درصد کاهش به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.


ویدیو مرتبط :
میانگین مصرف بنزین کشور به 77 میلیون لیتر رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمارهایی از میانگین مصرف روزانه بنزین کشور



اخبار,اخبار اقتصادی , میانگین مصرف روزانه بنزین

 

اخبار اقتصادی - آمارهایی از میانگین مصرف روزانه بنزین کشور

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ١٩ دی ماه امسال به ٦٥ میلیون لیتر نزدیک شد.

به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در بازه زمانی ١٣ تا ١٩ دی ماه، با بیش از ٤٠٠ هزار لیتر کاهش نسبت به هفته پیش، به ٦٤ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر رسید.

در هفته منتهی به ١٩ دی ماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٥٢ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (٤٥٥ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر)، دو میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر کاهش یافته است.

بیشترین مصرف این فرآورده با ٧٠ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به پنجشنبه (١٨ دی ماه) و کمترین آن نیز با ٥٧ میلیون لیتر به روز جمعه (١٩ دیماه) مربوط می شود.

براساس این گزارش، از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یادشده، ٢٠ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر آن بنزین سوپر است که میانگین مصرف روزانه دو میلیون و ٩٤٠ هزار لیتری این فرآورده حکایت دارد.
اخبار اقتصادی - ایلنا