اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران از فردا بارانی است


یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران از فردا تا شنبه بارانی است، گفت: از یکشنبه هفته آینده تا چهارشنبه برای نیمه شمالی کشور کاهش دمای محسوس و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: فریبا گودرزی  در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز با نفوذ سامانه جدید، اواخر وقت در غرب و جنوب غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امشب در کرمانشاه، ایلام، کردستان، خراسان شمالی، همدان بارش باران همراه با وزش باد و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا در غرب و جنوب غرب بارش باران تشدید شده و به مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز می‌رسد که در مناطق سردسیر نیز بارش برف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: برای فردا در کرمانشاه، ایلام، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، غرب اصفهان، مرکزی و تهران بارش باران خواهیم داشت و جمعه در کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، بوشهر و غرب اصفهان تا شنبه بارندگی پیش‌بینی می‌‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه موج بعدی بارندگی یکشنبه از شمال غرب به کشور نفوذ خواهد کرد، عنوان کرد: از یکشنبه هفته آینده تا چهارشنبه برای نیمه شمالی کشور کاهش دمای محسوس و بارندگی پیش‌بینی می‌شود. به مسافرانی که قصد سفر در ایام عاشورا را دارند توصیه می‌شود که با توجه به سرد شدن هوا در نیمه شمالی کشور، لغزندگی جاده‌ها و بارندگی با تجهیزات کامل سفر کنند چراکه دما به زیر صفر درجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه دمای هوای تهران فردا 17 درجه سانتی‌گراد خواهد بود و جمعه به 14 درجه سانتی‌گراد می‌‌رسد درواقع جمعه هوای تهران سرد خواهد شد، ادامه داد: برای تهران از فردا بارش باران خواهیم داشت و از میزان این بارش روز یکشنبه کاسته شده و در روز دوشنبه و سه‌شنبه بارش کامل باران داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تاسوعا و عاشورا تهران بارانی است، بیان کرد: هفته آینده دمای هوای تهران به زیر صفر می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
تهران بارانی - تایم لپس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران فردا بارانی می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی ,هواشناسی

وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به 17 درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه در استان تهران، باعث کاهش محسوس دما خواهد شد.

محمدمهدی عشقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا و طی روز چهارشنبه در استان تهران در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شدت وزش باد بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود اظهار کرد: بارش باران در برخی مناطق به ویژه شهرهای شمالی با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

عشقی در توصیه به مردم و مقامات مسوول استانی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی، اختلال در عبور و مرور و آبگرفتگی معابر تمهیدات لازمی نیز در این ایام اتخاذ شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به 17 درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان نیز یادآور شد: مناطق فیروزکوه با سه درجه سانتی گراد و فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با 35 درجه سانتی گراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را طی 24 ساعت گذشته در استان تهران داشته اند.

اخبار اجتماعی - ایرنا