اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهرانی ها امشب منتظر برف و باران باشند


رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: با گسترش دامنه فعالیت سامانه بارشی، امشب تهران شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: با گسترش دامنه فعالیت سامانه بارشی، امشب تهران شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

محمدمهدی عشقی اظهار کرد: سامانه بارشی که با ورود خود از روز چهارشنبه موجب بارندگی در نقاط مختلف کشور شد، شامگاه امشب نیز سبب بارش باران و برف پراکنده و وزش باد در استان تهران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه بتدریج از میزان ابرناکی و وزش باد کاسته می شود، ادامه داد: آسمان استان تهران امروز و فردا نیمه ابری تا ابری و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

عشقی بیشینه دمای امروز تهران را 14 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود که دمای امشب تهران به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

وی در مورد وضعیت بارندگی استان تهران گفت: ایستگاه های آبعلی با 9.4 میلی متر و فیروزکوه - امین آباد با 0.4 میلی متر به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی در 24 ساعت گذشته را داشتند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران اظهار کرد: مناطق فیروزکوه - امین آباد با منفی 4 درجه سانتی گراد سردترین و ورامین با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین دما را در شبانه روز گذشته بین مناطق مختلف استان تهران داشتند.


ویدیو مرتبط :
شهید تهرانی مقدم هیچگاه منتظر مذاکره نبود !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برف و باران در راه است، از آلودگی‌هوا خلاص می شویم؟/ استان‌هایی که باید منتظر بارندگی باشند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آلودگی هوای ادامه دار در سه هفته گذشته، امیدها را از آسمان کمرنگ کرده است. اما پیش بینی سازمان هواشناسی بر بارندگی است.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که از اواخر سه شنبه یک سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب وارد ایران می شوند. به همین دلیل وضع هوای کشور طی روزهای آینده به شرح زیر پیش بینی شده:

چهارشنبه 1394/10/09: از اوایل روز بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف در کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان و بتدریج در خوزستان، زنجان، همدان، مرکزی و از بعد از ظهر در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، دامنه های البرز در قزوین، البرز و تهران و از اواخر چهارشنبه در شمال غرب فارس و شمال بوشهر. در این روز بارش در ایلام و خوزستان با وزش باد به نسبت شدید نیز همراه خواهد بود.

پنج شنبه 1394//10/10: تا قبل از ظهر بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در بوشهر و بارش باران و برف گاهی با رعد و برق و وزش باد در فارس.

با توجه به پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی و انتظار اختلال در تردد جاده ای توصیه می شود تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

همچنین انتظار می‌رود با فعال شدن این سامانه از چهارشنبه از غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور کاسته شود. فعالیت بارشی این سامانه در روز پنجشنبه کاهش می‌یابد و در این روز بارش باران پراکنده در شمال غرب، غرب و جنوب و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در روز جمعه نیز سامانه بارشی دیگری نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین